Wat een lutserquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, hij kon m'n fobo zelf niet vinden, ondanks dat 'ie m'n username wist, dus ik heb m'n ook van m'n fobo de link moeten geven. 'T leven is moeilijk
quote:From : peter
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:30 PM
To : lienelien
Subject : RE:
| | | Inbox
waarom zet je alles op de site?
Sheep is jaloers ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef Supersheep het volgende:
Beste Peter,
Kun je mij leren hoe je het voor elkaar krijgt om aan iemand te vragen wat voor een ondergoed ze aanheeft en dat ze dit vervolgens ook gewoon laat zien?
Met vriendelijke groet,
Een bewonderaar
Ja, zeg eens Lien, waarom doe je datquote:
quote:
Ontzettend, hij krijgt gewoon wat ie vraagt. Misschien moet ik ook maar eens zo direct zijnquote:
OMGquote:
quote:From: lienelien
To: p.
Subject: RE:
Date: Wed, 11 Oct 2006 13:31:08 +0000
ik heb gewoon mijn dagboek op fok. Niets mis mee, toch?![]()
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:32 PM
nee hoor.
dus die string heb je net uitgetrokken?
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:34 PM
| | | Inbox
oke, heb je een relatie
uhuh, we hebben verkeringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu wel toch? Dat mag duidelijk zijn lijkt me.
vraag m welk ondergoed hij aanheeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef lienelien het volgende:
maar hij is nu al door z'n vragen heen, ik ben aan de beurt om iets te vragen
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeldquote:
hoe dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeld
Vraag of die een wasserij heeft, gezien z'n buitengewone belangstelling voor gedragen kleding.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef lienelien het volgende:
maar hij is nu al door z'n vragen heen, ik ben aan de beurt om iets te vragen
En dat is nou exact de reden waarom het altijd misloopt met je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie string, maar had het niet op deze manier gespeeld
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef lienelien het volgende:
ik heb m'n maar even gevraagd wat voor 'n ondergoed 'ie aanheeft
nouja, zo'n 849 hčquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
Weet Peter van Oene wel dat miljoenen mensen in Nederland op dit moment meelezen met zijn en lieneliens avonturen?
Overdrijven is ook een vak, we zitten nog maar aan 845 vieuwsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
Weet Peter van Oene wel dat miljoenen mensen in Nederland op dit moment meelezen met zijn en lieneliens avonturen?
Jep, zou ik ook doen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
vraag m welk ondergoed hij aanheeft
Volgens jou, alleen ben ik nu gelukkig wel samen met een meid waar ik nooit aan heb gevraagd wat ze aan heeft..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dat is nou exact de reden waarom het altijd misloopt met je.
nu kwets je lienelien volgens mij heel ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jep, zou ik ook doen..
Kijken of hij het wel meteen laat zien...
Zo ja; geeft dat meteen een beeld van zijn niveau
mja, ochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
nu kwets je lienelien volgens mij heel erg
je vraagt dus gewoon wat ze niet aanheeft?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:44 schreef -SL- het volgende:
[..]
Volgens jou, alleen ben ik nu gelukkig wel samen met een meid waar ik nooit aan heb gevraagd wat ze aan heeft..
Daar kom ik toch ooit wel achter als je het goed doet
Nou had je sowieso op een andere manier benaderd.. En dan waren we ineens vriendje en vriendinnetje en dan zou ik er vanzelf een keer achterkomen welk ondergoed ik uitgetrokken zou hebben, en wat jij dus aan hadquote:
Je vraagt gewoon NIET wat ze aan heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je vraagt dus gewoon wat ze niet aanheeft?
Best omslachtigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou had je sowieso op een andere manier benaderd.. En dan waren we ineens vriendje en vriendinnetje en dan zou ik er vanzelf een keer achterkomen welk ondergoed ik uitgetrokken zou hebben, en wat jij dus aan had
Oh, moet dat zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou had je sowieso op een andere manier benaderd.. En dan waren we ineens vriendje en vriendinnetje en dan zou ik er vanzelf een keer achterkomen welk ondergoed ik uitgetrokken zou hebben, en wat jij dus aan had
* Supersheep schrijft alle tips opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon NIET wat ze aan heeft
Alleen welke kleur en eventuele maat enzo
neequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is Peter er ondertussen al achter wat voor ondergoed ie aan heeft?
hehehe...quote:
gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is Peter er ondertussen al achter wat voor ondergoed ie aan heeft?
Geef lienelien je mail maar en ze zorgt er wel voor dat jullie samen in contact met elkaar komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Best omslachtig![]()
Geef mij Peter maar, die komt teminste snel to the point![]()
Ja maar die is geinteresseert in 1 dingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Best omslachtig![]()
Geef mij Peter maar, die komt teminste snel to the point![]()
als je nou eens zou vertellen welk ondergoed je aan hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
hehehe...
Sorry...kan ik het goedmaken?
Zoiets ja..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh, moet dat zo!![]()
[..]
* Supersheep schrijft alle tips op
Sent : Wednesday, October 11, 2006 1:50 PM
| | | Inbox
nee want je zet alles op de site.
groetjes ron
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:51 schreef lienelien het volgende:
Hij weet zelfs z'n eigen naam niet
[..]
Deze:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
als je nou eens zou vertellen welk ondergoed je aan hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |