We have a winner! wyccie +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:42 schreef wyccie het volgende:
Duivelsverzen?
BBQ in oktober?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo even naar de winkel. Spulletjes halen voor de BBQ
Het is 22C, droog en zonnig. Ik heb 1 keer ge-BBQ'd dit jaar. Geef me één goede reden dat ik niet 1,5 week in Oktober gaan BBQ-en?quote:
Het is vroeg donker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is 22C, droog en zonnig. Ik heb 1 keer ge-BBQ'd dit jaar. Geef me één goede reden dat ik niet 1,5 week in Oktober gaan BBQ-en?
Voor je het weet struikel je en lig je met je hoofd op de BBQ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is 22C, droog en zonnig. Ik heb 1 keer ge-BBQ'd dit jaar. Geef me één goede reden dat ik niet 1,5 week in Oktober gaan BBQ-en?
Denkt terug aan wiskundeles waar de benaming langskwamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef wyccie het volgende:
Iedereen weet dat Rushdie achterna gezeten wordt, maar niemand weet waar het boek over gaat
Hoe heet zo'n patroon?
[afbeelding]
Dat weten zelfs de mensen die hem achterna zitten niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef wyccie het volgende:
Iedereen weet dat Rushdie achterna gezeten wordt, maar niemand weet waar het boek over gaat
[
Tuurlijk, gewoon doen! Is alleen vrij ongebruikelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom beginnen we ook vroegquote:
ik kan het boek wel aanraden als je van magisch realistische verhalen houdt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weten zelfs de mensen die hem achterna zitten niet.
Ze is goed he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef Soempie het volgende:
meander
Heerlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gezellig zo'n stinkende vuurkorf erbij![]()
Wat heb jij voor een avatar?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef Supersheep het volgende:
mijn ondergoed op m'n laptopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |