Ik wil ook gestalked worden, gezellig!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vraag?
Wordt je gestalked?
en dat is 4!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef NrSiX het volgende:
ff offtopic.. owneedoe maar een schapen vraag
[afbeelding]
BLEAAAAAAAAAT!
stiekem speciaal voor superschaap
nou wil jij ook al weten wat voor een ondergoed ik aanheb? Het moet niet gekker worden hierquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat heb je geantwoord? (mijn mailbox ligt er momenteel namelijk even uit)
Ga je mij nou beschuldigen van ondergoedvragen? Daar ben ik veel te lief, rustig en weet ik veel wat voorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou wil jij ook al weten wat voor een ondergoed ik aanheb? Het moet niet gekker worden hier![]()
Beter kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey gaan we nog serieus naar mijn vraag kijken, stel ik een mooiebelangrijkeliteratuurvraag (tm), zitten jullie te mutsen over wie het leukste ondergoed aan heeft...![]()
ja, je bent gewoon een dom schaapjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je mij nou beschuldigen van ondergoedvragen? Daar ben ik veel te lief, rustig en weet ik veel wat voor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, je bent gewoon een dom schaapje![]()
vind ik ook. Ik zit hier in een stilteruimte en het is heel moeilijk om m'n lachen in te houden zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey gaan we nog serieus naar mijn vraag kijken, stel ik een mooiebelangrijkeliteratuurvraag (tm), zitten jullie te mutsen over wie het leukste ondergoed aan heeft...![]()
Geen flauw idee...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef MarkPeterse het volgende:
Het gaat over twee indiers die een bomaanslag in hun vliegtuig overleven. Beiden veranderen in iets, maar wat..... (dat wordt de volgende hint)
En waarom gebruik je dan een unibrow-smiley?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook. Ik zit hier in een stilteruimte en het is heel moeilijk om m'n lachen in te houden zo.![]()
Hup, serieus nu![]()
om m'n kenau imago hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom gebruik je dan een unibrow-smiley?
Nou, dat lukt aardig!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
om m'n kenau imago hoog te houden natuurlijk
Je maakt me wel bang, ik heb het niet zo op boze vrouwen die de hele dag aan het handje-drukken zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
om m'n kenau imago hoog te houden natuurlijk
Nou nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef MarkPeterse het volgende:
maar als je zo het verhaal leest, wil je het zeker wel meteen gaan lezen
Dat is de Bijbel ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef MarkPeterse het volgende:
het boek was zwaar controversieel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |