wat voor opmerking? effe gemist . . . .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:03 schreef Springveertje het volgende:
Strakke opmerking van Sa........ En zonder te stotteren!
nog verwarrender..... "de weekopdracht is geslaagt"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Lijkt me ook wel leuk als er op het plasma scherm komt te staan
De GEHEIME Missie is geslaagd!
Nou, wat let je? Doe iets voor je medemens.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef goofychicken het volgende:
[..]
nog verwarrender..... "de weekopdracht is geslaagt"
blijkt straks ineen dat ze helemaal niet hoeven te dansen
Hoe laat ga je weg dan???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:10 schreef heksie69 het volgende:
je zult zien zodra ik de deur uit loop komt jeroen vrij
Dat ergert me aan de zusjes, ze doen zich veel dommer voor dan ze zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef Spablauw het volgende:
Het blijkt deze dagen dat Sa lang niet zo dom is als ze zich voordoet!!!
???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Doe iets voor je medemens.....
ik zit te wachten tot de tuin opengaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:11 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Hoe laat ga je weg dan???
Dan blijf ik nog ff zitten nl!!!
ze is zenuwachtigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef itsme het volgende:
Mijn God Ik zou echt moe worden van Sabrina als ik daar mee moet leven. Ik hoor haar nu 15 minuten aan en word er gek van. Ze kan echt niet stil zijn![]()
nee zou fijn zijn streams kijken naar mensen die stil zitten te wezen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef itsme het volgende:
Mijn God Ik zou echt moe worden van Sabrina als ik daar mee moet leven. Ik hoor haar nu 15 minuten aan en word er gek van. Ze kan echt niet stil zijn![]()
Hey sherry_tjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef sherry_tje het volgende:
ik wil het zien , us me dochter maaar voede bij de pc![]()
moet nie gekker worde
ach maakt nie uit joh al die ontaarde moeders zitten hier hun kinderen en hun huishouden te verwaarlozenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef sherry_tje het volgende:
ik wil het zien , us me dochter maaar voede bij de pc![]()
moet nie gekker worde
Gefeli met je dochterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:18 schreef sherry_tje het volgende:
hey pullup
ja ze red zich nog nie , ze is net 2 weke oudquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:18 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ach maakt nie uit joh al die ontaarde moeders zitten hier hun kinderen en hun huishouden te verwaarlozen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:18 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ach maakt nie uit joh al die ontaarde moeders zitten hier hun kinderen en hun huishouden te verwaarlozen![]()
Er is een groot verschil tussen praten alleen maar om het praten en een gewoon gesprekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef goofychicken het volgende:
[..]
nee zou fijn zijn streams kijken naar mensen die stil zitten te wezen....
Heb je het over Micheline?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen praten alleen maar om het praten en een gewoon gesprek![]()
Zal wel tot een uurtje of half 10 duren als het 48 uur is?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:20 schreef pullup het volgende:
Tuin is open en nog geen Jeroen
Ik kan er nog goed naar luisteren,beter als naar Micheline en Marlies.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee over Sabrina de laatste 30 minuten.
Ik begin het idee te krijgen dat hij zich zo opstelt zodat als hij faalt, ze hem niet afvallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:24 schreef Springveertje het volgende:
TIJN De Perfectionist he
Ik vind Sabrina wel humor hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee over Sabrina de laatste 30 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |