Wij zijn fans, wij blijven hopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Er zitten een soort van 'haken' in die grond, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Dat moment komt toch altijd pas na die knal? Dan wordt het licht op die gast met een explosief gezet zodat MJ en de anderen hun voeten erin kunnen zetten. En na die knal zie je dus de 'lean'.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Op Invincible staan geen oe en ah'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul![]()
idd geen r&bquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul![]()
Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmz welles. Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:13 schreef Pido het volgende:
[..]
Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.![]()
[die kerel denkt ook nog even wijs te zijn door een "Thriller"-remake te adviseren]quote:DUBLIN, Ireland (October 15, 2006) -- It's half past four in the morning and I'm making my way to Dublin with Ray. I have spent a fair amount of time in the back of Ray's car in the last 34 hours. He is the driver, henchman for Paddy who owns the recording studio in the middle of no man's land, Ireland. Not only is it a quaint studio built inside the grounds of an old stone classic Irish estate...it's the new creative home of Michael Jackson.
blablabla
When the music was rolling and he didn't have me asking him questions, one could see sparks of life and energy. He hummed a little and at one point got up and walked to the back of the room where he could move a little to the music... he was almost dancing.
blablabla
(Note: More of Billy's visit coming to Access Hollywood in November)
Sounds promising?quote:Michael Jackson is set to make a musical comeback in London later this year. Michael Jackson has been lured into appearing alongside a host of soul legends for his pal David Gest's All Star Soul Spectacular at Cadogan Hall in December - nearly 10 years after he last sang live in Britain.
He will join the likes of Bonnie Tyler, Candi Staton and Me and Mrs Jones crooner Billy Paul on stage, and accordingly to Gest he is 90 per cent certain to be added to the bill.
Speaking exclusively to the Eye, Liza Minnelli's former husband said: "I have spoken to Michael about joining and he is really keen, it`s really exciting because people will just love him.
"He is a very good friend of mine so it would be very special if his first concert in all these years was something I have set up. I have already got some great talents who are going to join in but to get Michael would be amazing.
"I'm pretty sure I am nearly there, Michael is 90 per cent with us, he has just got to tie a few things up. I would also like his brothers to get involved but we're not sure what is happening there yet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |