abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:13:19 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42614922
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:42:31 #27
107144 Pido
pi_42615659
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Wij zijn fans, wij blijven hopen.

En daarnaast acht ik hem nog volledig in staat om met iets briljants te komen, als 'ie z'n kop erbij houdt en nu eindelijk alles een keer op een rijtje heeft. Dat is echter altijd twijfelachtig bij MJ...
pi_42617681

Een aantal zeldzame (PRACHTIGE) foto's die ik jullie niet kon onthouden.
pi_42623129
Geweldige foto's Rnnz. Natuurlijk had ik ze al als fan , maar ze blijven prachtig idd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42633228
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42638458
Ik denk dat als Michael al geldproblemen heeft, dan is het puur in cash flow. Net zoals in Nederland eigenlijk. Mensen hebben een huis van 4 ton maar doen boodschappen bij de Lidl.

En Sony zit nog steeds achter zijn catalogus aan. En hij is bezig met een cd en misschien een tour! Dat zou super zijn! Mensen dachten ook dat Madonna was afgeschreven tijdens het Sex tijdperk maar nee hoor, ze kwam terug!

Nogmaals; of het is de stilte voor de storm of het blijft stil.
pi_42643207
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Er zitten een soort van 'haken' in die grond, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Dat moment komt toch altijd pas na die knal? Dan wordt het licht op die gast met een explosief gezet zodat MJ en de anderen hun voeten erin kunnen zetten. En na die knal zie je dus de 'lean'.

Nog een paar..
pi_42656459
Er zitten sterke magneten in de zolen. Dus zodra ze op dat plateau gaan staan, kunnen ze zo ver voorover leunen. Je ziet ze ook altijd heel rustig hun voeten op dat plateau schuiven. De magneten worden dan geactiveerd als ze erop staan, of gedeactiveerd als ze eraf gaan natuurlijk
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:18:44 #34
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_42656565
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_42661858
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Op Invincible staan geen oe en ah's

@Sideshowbobbie: nietes, Ik heb het wel es gezien waarbij het bijna fout ging. Er zitten kleine dingetjes in de grond waar ze hun voeten insteken, en die gaan weg als er weer uitgaan.
pi_42664878
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
pi_42664880
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
idd geen r&b

please
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:13:14 #38
107144 Pido
pi_42668845
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 07:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
pi_42670842
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:13 schreef Pido het volgende:

[..]

Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.

Het is ook wel eens bijna misgegaan bij een danser die bijna viel.. Michael zelf is ook al eens geflikkerd toen ie de lean deed.
  zondag 15 oktober 2006 @ 16:04:14 #40
107144 Pido
pi_42698876
Ja, idd. Bij de HIStory tour gaat 'ie een keer op z'n bek.
pi_42707779
Gewoon supermuziek, punt.

Maar weet niet of hij nou moet gaan touren, iedereen probeert hem altijd maar in zwart daglicht te zetten met elke kans die ze krijgen. Laat hem maar lekker teren op zijn verleden, en gewoon een lekker prive leven gaan leven.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42730732

Nieuw plaatje, Michael is weer druk aan het werk in de studio
quote:
DUBLIN, Ireland (October 15, 2006) -- It's half past four in the morning and I'm making my way to Dublin with Ray. I have spent a fair amount of time in the back of Ray's car in the last 34 hours. He is the driver, henchman for Paddy who owns the recording studio in the middle of no man's land, Ireland. Not only is it a quaint studio built inside the grounds of an old stone classic Irish estate...it's the new creative home of Michael Jackson.

blablabla

When the music was rolling and he didn't have me asking him questions, one could see sparks of life and energy. He hummed a little and at one point got up and walked to the back of the room where he could move a little to the music... he was almost dancing.

blablabla

(Note: More of Billy's visit coming to Access Hollywood in November)
[die kerel denkt ook nog even wijs te zijn door een "Thriller"-remake te adviseren]

ooh.. ik wil dat 'jammen' ook horen

http://www.accesshollywood.com/news/ah2057.shtml

[ Bericht 30% gewijzigd door DrDentz op 17-10-2006 02:16:23 ]
pi_42730774
Heey.. Dat plaatje had ik nog niet gezien. Thanks.
pi_42730838
je loopt achter
pi_42730860
De laatste tijd wel ja.

Het lijkt wel of ik uitgekeken ben op z'n albums.. Het zijn er potverdikkeme zo weinig die hij heeft gemaakt.. de King Of Pop heeft maar 7 albums gemaakt. Ik ken elk liedje voort binnenstebuiten. Ik wil nieuw materiaal.

Zelfde geldt overigens voor concerten.. er is maar 1 Dangerous Tour PRO concert beschikbaar, en er is maar 1 BAD Tour PRO concert beschikbaar.. Bucharest '92 en Yokohama '87.. da's toch te belachelijk voor woorden? Ook op MJ forums wordt er weinig meer gepost.. geen nieuwe multimedia meer ofzo, en het is allemaal zo stil rond MJ.

Ik haat het.
pi_42730957
Ja, ik probeer nu ook de Yokohama '87 show te downloaden.. er zit zo'n gaaf hoesje bij

Als dat nou gewoon in de winkel lag.. bespaart ons een hoop moeite
al vind ik het wel jammer dat er zo weinig nummers van "Bad" gedaan worden.. alleen de laatste 2
de 88 leg heeft veel meer Bad-liederen... die heb ik liever
pi_42731191
Ja, en laat die nou net niet beschikbaar zijn.. Irritant toch?
pi_42737004
quote:
Michael Jackson is set to make a musical comeback in London later this year. Michael Jackson has been lured into appearing alongside a host of soul legends for his pal David Gest's All Star Soul Spectacular at Cadogan Hall in December - nearly 10 years after he last sang live in Britain.

He will join the likes of Bonnie Tyler, Candi Staton and Me and Mrs Jones crooner Billy Paul on stage, and accordingly to Gest he is 90 per cent certain to be added to the bill.

Speaking exclusively to the Eye, Liza Minnelli's former husband said: "I have spoken to Michael about joining and he is really keen, it`s really exciting because people will just love him.

"He is a very good friend of mine so it would be very special if his first concert in all these years was something I have set up. I have already got some great talents who are going to join in but to get Michael would be amazing.

"I'm pretty sure I am nearly there, Michael is 90 per cent with us, he has just got to tie a few things up. I would also like his brothers to get involved but we're not sure what is happening there yet."
Sounds promising?
pi_42748836

die pruik, tjonge je met het maar durven
pi_42761000
Lol idd.. wanneer gaat hij daar eens iets aan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')