Er zijn een paar fans die zeg maar dienen als 'woordvoerder'. Zo is er iemand op MJNewsOnline die contact onderhoudt met Raymone, en die dus ook dingen kan vragen etc.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie zit haar ook steeds te mailen dan? Kijk gewoon wat er gebeurt op 15 november
Meestal op Veronica met oud en nieuw, meestal net na 12 uur middernachtquote:Op woensdag 8 november 2006 20:11 schreef Bergie88 het volgende:
Oh wat geil hij gaat thriller zingen/schreeuwen/playbacken. Oh ik kijk er echt naar uit. Volgende dag gelijk downloaden. Want hij word volgensmij niet in Nl uitgezonden.
als ie gaat playbacken wordt ie 1000% uitgekotst. incl. mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef Rnnz het volgende:
ALS hij Thriller zingt, dan zal hij playbacken. Dat nummer is vrij moeilijk volgens mij, en sinds '88 zingt hij hem al niet meer live.
Same here, was drie. Vond het een fantastisch album, toen, nu, voor altijd. Net als al z'n andes shit.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Rnnz het volgende:
Toen was ik net geboren.. XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |