abonnement Unibet Coolblue
pi_44225004
A Bathing ape heeft ook van die truien. Maar die zijn super duur of nep via marktplaats.
pi_44225225
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Stansfield het volgende:
A Bathing ape heeft ook van die truien. Maar die zijn super duur of nep via marktplaats.
thnx, die bedoel ik dus. Na wat googlen het één en ander gevonden

pi_44225371
Graag gedaan. Ik ben wel goed bezig in dit topic

Maar die truien zijn echt super duur dus bereid je voor.
pi_44226420
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Graag gedaan. Ik ben wel goed bezig in dit topic

Maar die truien zijn echt super duur dus bereid je voor.
ik zie het....ben al aan het zoeken naar andere "merken"
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:55:09 #130
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_44283162
wie weet een winkel in adam waar ze veel converse all stars verkopen?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_44364236
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

ik zie het....ben al aan het zoeken naar andere "merken"
hou me op de hoogte
pi_44370268
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:55 schreef The.PhantoM het volgende:
wie weet een winkel in adam waar ze veel converse all stars verkopen?
Front Runner
Sub Zero
Coach
Sneakers
American Today
pi_44372776
Ik zoek semi goedkope schoenen om mee voor Mice en Place (studenten horeca uitzendbureau) te werken.. zat te denken aan +- 30 euro. Ik verwacht niet dat ze super zullen lopen, maar dat van de Schoenenreus liep echt bagger
In principe werk maar 3 avonden dus wil er niet teveel geld aan uitgeven. Dus weet iemand waar ik in Maastricht nette schoenen kan krijgen voor niet al teveel geld?
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:05:44 #134
161120 Luie-princes
Don't kick the baby.
pi_44373348
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zoek een vestje/jasje:

[afbeelding]

Ik zoek dit model, maar dan niet van dit afschuwelijke leer. Het is een soort glimmend 'sport'spul (polyester ofzo). Weet iemand waar dat te koop is?
Op wehkamp.nl heb je een groene..
En anders heeft zoovillage wel van die vesten.
En als je het niet via internet wilt moet je gewoon in een sportkleding zaak kijken.
Put your money where your mouth is.
pi_44379723
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:31 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

thnx, die bedoel ik dus. Na wat googlen het één en ander gevonden

[afbeelding]
Ik kwam dit nog tegen:



Misschien kan je hier iets mee
pi_44381944
Weet iemand misschien winkels in Utrecht waar ze veel galajurken verkopen? Ik ga er vrijdag heen, maar ik zou echt niet weten waar ik in Utrecht een jurk moest zoeken, misschien dat iemand hier kan helpen
pi_44391574
Ik heb een dronkergrijs/ tegen zwart aan pak van Mexx, schoenen, zwart krijtstrepen overhemd, nu nog een stropdas. Iemand suggesties qua kleur/patroon?
pi_44392218
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb een dronkergrijs/ tegen zwart aan pak van Mexx, schoenen, zwart krijtstrepen overhemd, nu nog een stropdas. Iemand suggesties qua kleur/patroon?
Zo te horen is he tnogal een donker allemaal. Dus een felle kleur stopdas is dan wel wat toch? En bij zwart en grijs kunnen toch alle felle kleuren wel??
pi_44392487
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zoek ongeveer zo'n tas:

[afbeelding]
[afbeelding]

Een mooie (nep)leren schoudertas. Wie o wie weet dat?:)
Kijk eens bij INVITO of Jack & Jones daar hebben ze verschillende nep lederen en echt lederen tassen.
Zitten mooie tussen vind ik dan he
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
pi_44489156
ik zoek:



Zon bril met zon groot montuur met spiegel glazen, echt zon amerikaans politie zonnebril dus.
  maandag 18 december 2006 @ 13:43:58 #141
64338 fr0x
Directeur
pi_44535610
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

ik zie het....ben al aan het zoeken naar andere "merken"
http://www.outlawz.nl/shop.asp?id=3

hier staat er ook 1
peace, nd suck a !@$%
pi_44620627
Ik ben op zoek naar een zwarte cardigan. Het moet wel een redelijk strak model zijn, ik heb er ook een van de h&m en dat is het net niet kwa pasvorm. Liefst ook een beetje kwaliteit.

Zoiets, maar dan in het zwart dus:
pi_44620851
Die dingen zie je steeds meer. Ik vind er eigenlijk weinig aan.
pi_44624668
Wie heeft er een hoog gesloten body (geen stringmodel) met korte mouwen over?
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:24:09 #145
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_44651766
Ik ben opzoek naar roze konijnen sloffen.
Ongeveer zulke:
http://home.earthlink.net(...)m_2002/bm_02_48.html

Maar dan gewoon maat 43/44

iemand enig idee waar die te bestellen zijn?
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_44711925
Na een lange tijd in mijn tussen jas gelopen te hebben wordt het daar nu toch echt te koud voor. En heb ik mijn standaard g-star winterjas maar weer uit de kast gehaald. Alleen ben ik die toch echt wel een beetje erg zat nu. En zie je ook op elke straathoek wel iemand die die aan heeft. Nu ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar een mooie niet zo standaard winterjas. Dus niet van g-star of dat soort merken.

Ik zat zelf eerst aan een north face jas te denken maar die zijn wel weer tering duur. Iemand nog andere ideen? Of winkels waar ik zou kunnen kijken in Utrecht of Amsterdam?
  maandag 25 december 2006 @ 13:12:25 #147
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44729629
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef Stansfield het volgende:
Na een lange tijd in mijn tussen jas gelopen te hebben wordt het daar nu toch echt te koud voor. En heb ik mijn standaard g-star winterjas maar weer uit de kast gehaald. Alleen ben ik die toch echt wel een beetje erg zat nu. En zie je ook op elke straathoek wel iemand die die aan heeft. Nu ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar een mooie niet zo standaard winterjas. Dus niet van g-star of dat soort merken.

Ik zat zelf eerst aan een north face jas te denken maar die zijn wel weer tering duur. Iemand nog andere ideen? Of winkels waar ik zou kunnen kijken in Utrecht of Amsterdam?
J.C. Rags heeft relaxte winterjassen. Had er laatst zelf bijna eentje gekocht, maar ze hadden alle maten behalve M, die ik dus nodig had. Enfin, ze zijn net iets minder standaard dan G-Star en al die meuk, dus ik zou d'r eens naar kijken.

Waar ze dat verkopen? Weet je zelf ook ongeveer wel denk ik... Bijenkorf, M@W etc.
pi_44730635
Ik ben op zoek naar een donkerblauwe stropdas met grote witte polkadots. Af en toe kom je nog wel kleine dots tegen maar ik zoek er eentje met stippen van een centimeter in diameter. Iemand enig idee? bedankt!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_44749338
Wie heeft er een hoog gesloten body (geen stringmodel) met korte mouwen over? Zijn nergens meer te vinden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Joyce25 op 26-12-2006 14:21:57 ]
pi_44833549
ik zoek een stoere hoed: zoiets dus

In welke winkels zijn deze verkrijgbaar (svp geen speciaalzaken aangezien in nu even in Venlo woon en daar hebben ze niet veel speciaalzaken )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')