quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:42 schreef daanski82 het volgende:
in principe binnen 7 dagen na aankoop.
misschien dat je het probleem aan hun kunt voor leggen om tot een oplossing te komen.
maar wat zijn de problemen dan ?
quote:begin augustus heb ik er een pc gekocht. So far so good. Maar omdat ik de hele zomervakantie niet thuis was heb ik deze amper kunnen testen en uitproberen. Dus ik kom van de vakantie thuis, crasht dat ding willekeurig. Ik er mee terug naar de winkel was de voeding kaduuk. (terwijl dat ding amper is gebruikt )
Vervolgens komt hij terug van de winkel en is dat ding opeens net zo traag als mn vorige computer er was geen land meer mee te bezeilen. Dus ik wederom terug.
Is dat ding eindelijk weer ff terug begint dat kutding weer te ouwehoeren
"cmos can't find date and time. Load default settings"
*default settings laadt
Is het opeens dinsdag 10-10-06 23:04
Kijk ik in mn outlook is mn outlook opeens totaal verneukt (terwijl er gisteren niks aan de hand was) En is msn opeens er mee gekapt. (en voor de verandering is dat ding eens niet down want op mn notebook doettie het wel)
Winkel mag eerst nog een vervangend exemplaar leveren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:49 schreef ThaGerbil het volgende:
een optie is: 3 keer dat ding voor reparatie terugsturen, is hij dan nog niet goed, dan mag de koop ontbonden worden
Maar daar had ik niks over in te brengen. Er staat 3 hele dagen voor. Terwijl ik hem hooghuit 1 kan missen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:56 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[b]Maar ze mogen dus eerst een aantal reparatiepogingen ondernemen. TS doet er goed aan om bij reparatie harde afspraken te maken over de termijn waarin de computer weer werkend terug moet zijn.[/b En alhoewel het volgens mij niet hard is vastgelegd kan je na zegmar 3 reparatiepogingen wel stellen dat er geen sprake meer is van 'redelijkheid'. In dat geval kan je op vervanging aansturen, maar nog steeds niet je geld terug eisen. Pas als de winkel er niet in slaagt om een vergelijkbare computer te leveren, dan komt 'geld terug' in beeld.
Als je dit aantoonbaar kunt maken, dan is een vervangend apparaat best te eisen. Let wel, dat is niet bij wet geregeld, maar dat weten die verkopers vaak toch niet. Wat je wel volgens de wet kan eisen is een vergoeding voor de schade die jij hebt, door het afwezig zijn van het apparaat. Evenals de gemaakt kosten voor transport, telefonie, etc, die jij hebt moeten maken omdat het apparaat niet deugedelijk was.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar daar had ik niks over in te brengen. Er staat 3 hele dagen voor. Terwijl ik hem hooghuit 1 kan missen.
"ja dat is dan jammer voor u mevrouw"
Bron?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:49 schreef ThaGerbil het volgende:
een optie is: 3 keer dat ding voor reparatie terugsturen, is hij dan nog niet goed, dan mag de koop ontbonden worden
Als je het nou echt kotsbeu wordt kun je gaan denken aan rechtsbijstand. Als je daar voor verzekerd bent dan...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:14 schreef Zwaffel het volgende:
Dit topic ga ik zeker onthouden. Ik heb nu de problemen voor het grootste gedeelte opgelost. Alleen er moet een nieuwe batterij in
maar dit zal cker niet het laatste probleem zijn
Da's dus erg vreemd voor een PC die je afgelopen augustus gekocht hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:14 schreef Zwaffel het volgende:
Dit topic ga ik zeker onthouden. Ik heb nu de problemen voor het grootste gedeelte opgelost. Alleen er moet een nieuwe batterij in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |