nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:01 schreef ThaKiller het volgende:
Dat outlook en msn t neit doet is waarschijnlijk je eigen schuld hoor
* ThaKiller hides
als dat ding nog geen fucking hele maand oud is? Vink knapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Inorbit het volgende:
je moet je cmos batterijtje vervangen
daar heb je gelijk in. vertel het ze zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
als dat ding nog geen fucking hele maand oud is? Vink knap![]()
Dan mag norroddat doen
ik bel ze nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:03 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. vertel het ze zou ik zeggen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef ThaKiller het volgende:
[quote]Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappen
[/quot]ik zeg al niets meer hoor
Welke film was dat ook weer ?quote:Aaaahw the big bad tigeywigey gets left behind. Poor tigeywigey.
ice agequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef ThaKiller het volgende:
sjeez stalk je me ofzo, ik heb niet eens de tijd om me bericht je te veranderen![]()
[..]
Welke film was dat ook weer ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ice age
en je moet gewoon sneller fokken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:14 schreef rival het volgende:
gisteren deed ie et nog gewoon en vandaag niet......
welcome to the world of computers!
Wat maakt de plaats uit als je moet bellen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
moet je fucking helemaal naar groningen bellen
Met 10x verzenden wordt het toch wel een beetje duurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:42 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Maar ze hebben wel altijd lage prijzen!
niet veel maar waarom helemaal naar groningen bellen als je bv zwolle nodig hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat maakt de plaats uit als je moet bellen?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
www.norrod.nl of voor TS
www.pure-evil.nl
Omdat ze daar helpdesk etc hebben zitten? Hoofdkantoor enz ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet veel maar waarom helemaal naar groningen bellen als je bv zwolle nodig hebt
ja maar je moet vragen in groningen naar zwolle. Omdat je de pc in zwolle hebt gekochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze daar helpdesk etc hebben zitten? Hoofdkantoor enz ook
Poe nou dus?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja maar je moet vragen in groningen naar zwolle. Omdat je de pc in zwolle hebt gekocht
Als ze nou gewoon een direct nr naar de winkel geven ipv eerst naar groningen had ik niet elke x dat ik bel 30 min hoeven wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Poe nou dus?
Centraal telefoonsysteem enzo.
Kortom: Ik snap je probleem over het bellen niet zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |