Geen last van als ik Norrod bel eigenlijk....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon een direct nr naar de winkel geven ipv eerst naar groningen had ik niet elke x dat ik bel 30 min hoeven wachten
Mag ik dan zeggen dat jij zelf een kutkneus bent?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Mag ik zeggen dat je een kutkneus bent omdat je te lui bent om op detelefoongids.nl te kijken??
Link
Daar staat namelijk het directe nr van ze...![]()
Op de site van Norrod staat het ook nog...![]()
Owww....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mag ik dan zeggen dat jij zelf een kutkneus bent?
Dat nummer in de telefoongids is het nummer van Groningen (050)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef niekth het volgende:
http://leeuwarden.cylex-b(...)computers-26652.html
kutkneusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owww....
Dat mag in dit geval gezegt worden...
Norrod Zwolle ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
[verhaaltje waaruit blijkt dat norrod zwaar kut is, maar wat de meeste mensen al wisten]
quote:
helaas heb ik dus andere ervaringenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef Skazminko het volgende:
Prima jongens bij Norrod, je kan altijd bij ze terecht en helpen je graag.![]()
Idem Dittoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
helaas heb ik dus andere ervaringen
Nee en ik zou ook niet weten waarom.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Alleen de naam Norrod al
Daar loop je toch met een grote boog omheen
Zo he, das verquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik bel ze nu
moet je fucking helemaal naar groningen bellen
Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:19 schreef Deimos000 het volgende:
geheugen kapot...
Heb ik gedaan.... onderdelen trouwens wel bij Norrod wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:24 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen bouwen zelf hun computers. Had je maar mannelijk moeten zijn dus.
pas op, t kenmert digibeten dat ze je willen vermoorden als je dat soort dingen zegt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef skippy22 het volgende:
Zeg ts als msn en outlook het niet doen betekent niet dat je pc slecht is Wat ben je nou weer voor digibeet
Mischien ligt het wel aan jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |