Ik heb genoeg dagelijkse dingen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, jullie in de zin van jullie die er van die vreemde dagritme's op nahouden. Jij dus bijvoobeeld.
Inderdaad.. Ik ben er dagelijks toch rond 7 uur uit..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
Niet om het een of ander, maar hebben jullie geen dagelijkse bezigheden dan?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
Niet om het een of ander, maar hebben jullie geen dagelijkse bezigheden dan?
Je vergat ietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
7 uur opstaan.
8 uur, op werk verschijnen.
werken/fokken
half vijf naar huis toe.
eten.
fokken.
slapen.
Hmm,.
Stage..........ondanks de stagevergoeding nog een kutstage ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef Sebasser het volgende:
En zo niet, dan wil ik jouw baan ook
Werken/fokken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rukken?
Ik fok niet, ik zoek heel veel informatie op,.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stage..........ondanks de stagevergoeding nog een kutstage ook.
Ik ben aangenomen als systeembeheerder, loop ik hiet te programmeren en scripten..................niet mijn ding.........quote:
Heb je een taakomschrijving, of iets anders?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen als systeembeheerder, loop ik hiet te programmeren en scripten..................niet mijn ding..........
Ik vind Ochtendhumeur echt helemaal geweldig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezongen door Elize, die nu enkele hits heeft (gehad).
JA!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind Ochtendhumeur echt helemaal geweldig.![]()
![]()
Jij mag griep?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb griep, ik mag dat.
maar wie heeft die pick up toch al die dagen laten draaienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, inderdaad. En ik ben homo, ik mag dat ook.
Zodra ik daar de energie voor heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dankje, kom je het wel even brengen?
Redbull geeft je vleugels.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik daar de energie voor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |