kut. Ik hou van vrijdagenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Hoi Zwaffel! Wat vind jij van dinsdagen?
Kijk, dat vind ik een goede zaak. Dinsdagen waarop je moet werken of naar school zijn namelijk altijd nutteloos, zo "er tussenin". Húúú. Ik haat dinsdagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ben zwaffel wel niet, maar ik vind de dinsdag top!!! Dan ben ik vrij!!!!![]()
Zeg dat nou niehiet! Nu moet ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
kut. Ik hou van vrijdagen
En mn amstel smaakt best om half 8 's avonds
Je bent bijna precies je vader! Wat schattig!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet! Nu moet ik ook.
*plop.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet! Nu moet ik ook.
*plop.
Je maakt me jaloers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]alcoholist
ik had zelfs luxeik kon kiezen uit :
Amstel,grolsch,leffe () alf,gulpener en warsteiner.
Amstel
![]()
Ja, nu is het je plicht minstens de helft van al het bier dat je bezit aan mij te doneren, dat weet je, hè?quote:
Nee... er was een pofadder en ik bedacht me nog vaag "die komen helemaal niet in nederland voor..." maar ik onthoofdde hem tussen een deur. Er was iemand (misschien Brad?) die hem op wou pakken, stomme idioot. Verder alleen niet-giftige slangen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
Tof. Beten ze?
Adres? En wil je er gratis pizza oid bij?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nu is het je plicht minstens de helft van al het bier dat je bezit aan mij te doneren, dat weet je, hè?
Wow, zo wil ik ook dromen. Ik droom alleen maar over appelplukkende geschiedenisleraressen enzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... er was een pofadder en ik bedacht me nog vaag "die komen helemaal niet in nederland voor..." maar ik onthoofdde hem tussen een deur. Er was iemand (misschien Brad?) die hem op wou pakken, stomme idioot. Verder alleen niet-giftige slangen.
Chowi@fok.nl, mail maar!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Adres? En wil je er gratis pizza oid bij?![]()
![]()
heheh. Ik vermaak me wel 's nachts, ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wow, zo wil ik ook dromen. Ik droom alleen maar over appelplukkende geschiedenisleraressen enzo.
Alleen 's nachts?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
heheh. Ik vermaak me wel 's nachts, ja.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef Messenga het volgende:
En dan heb je pech en sta je aan de kant van de weg, moet je naar huis en gaat je training met de voorselectie van onder 19.
Maar nu kan ik wel het NL elftal zien.
Voetbalverslaafd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]NL elftal. Das een lachertje men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |