Mijn antwoord... zou zijn '40watt, kleine fitting... ik heb haast... kan dit even sneller?quote:kleine fitting was en dat het een 40 watt lamp
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:18 schreef -Splash- het volgende:
Sta ik dus bij de blokker in de rij om af te kunnen rekenen, word ik opgehouden door een vrouw van 18 jaar o.i.d. die een lamp met lampenkap staat af te rekenen.
Niets bijzonders.... aan het type soort vrouw ( legerbroek, bomberjack, haar in een staartje ) kon ik al zien dat het waarschijnlijk niet al te snugger was, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijvel.
Onterecht want het deed haar mond open.
"Hoeveel watt zijn die lampen hiervoor en welke fitting ?" poogde ze intelligent over te komen terwijl ze stoer naar mij probeerde te kijken.
De kassamiep wist het ook niet en belde naar achter, dit terwijl ik met koeienletters op de doos kon lezen dat het een kleine fitting was en dat het een 40 watt lamp betrof.
Even later ging ze afrekenen en haalde ze een aantal briefjes die op elkaar gevouwen waren uit haar zak en weer stoer kijkend naar mij rekende ze af..... stoer hoor dat je te arm/zielig bent om een portomonee te kopen.
Wou ze het daarna nog laten inpakken ook omdat het een kado was.....waarom wil iemand uberhaubt weten wat voor fitting en hoeveel watt een lamp is die je kado wilt geven... net of iemand die dat graag wilt daar specifiek om vraagt.![]()
Mag je blij zijn, dat ik niet voor je in de rij stond:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:36 schreef Vampier het volgende:
[..]
Mijn antwoord... zou zijn '40watt, kleine fitting... ik heb haast... kan dit even sneller?
Oke okequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:18 schreef -Splash- het volgende:
aan het type soort vrouw ( legerbroek, bomberjack, haar in een staartje ) kon ik al zien dat het waarschijnlijk niet al te snugger was, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijvel.
Hier was je voor mij niet geloofwaardig meer.quote:twijvel.
Inderdaad zeg. Je hebt je punt gemaakt man.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef Catbert het volgende:
Niet zozeer consumenten, maar gewoon mensen om je heen of op TV die verkondigen "niks" van "computers" te weten. Ja sorry hoor, dat was misschien 10 jaar geleden 'in' om aan te geven dat je geen nerd bent, maar mijn overgrootmoeder heeft een tijdje terug nog een computercursus gedaan, en dat mens is in de 90.
WELKOM IN DE 21 EEUW BIATCH.
Zo.
Tja, het gaat om de gedachte hèquote:Wou ze het daarna nog laten inpakken ook omdat het een kado was.....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:51 schreef Echo99 het volgende:Een vrouw van 18 jaar is geen vrouw dat is een meisje.
twijvel?
Weet je zeker dat ze stoer keek, zat er geen vuiltje in haar oog?
Waarom wees je haar niet op de info op de doos?
is het raar dat iemand wil weten wat voor lamp er in zijn lampenkap moet?
Wat is er mis met legerbroeken
iedereen met een bomberjack is dom?
portemonee?
Topic busted
Leer lezen. Mensen die trots melden niks van computers te weten zijn dom.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:52 schreef Echo99 het volgende:
Inderdaad zeg. Je hebt je punt gemaakt man.![]()
![]()
![]()
Maar wat bedoel je nou precies?![]()
10 jaar geleden kon je ook nog niks (lees: praktische zaken als bankieren) met internet... nu lopen al die niks-van-computer-wetende kneuzen gigantisch achter de feiten aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef Catbert het volgende:
Niet zozeer consumenten, maar gewoon mensen om je heen of op TV die verkondigen "niks" van "computers" te weten. Ja sorry hoor, dat was misschien 10 jaar geleden 'in' om aan te geven dat je geen nerd bent, maar mijn overgrootmoeder heeft een tijdje terug nog een computercursus gedaan, en dat mens is in de 90.
WELKOM IN DE 21 EEUW BIATCH.
Zo.
Hoi Catbert,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leer lezen. Mensen die trots melden niks van computers te weten zijn dom.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef Janetje het volgende:
Kan dat taalgezeik nou weer afgelopen zijn?
Damn.. dat ík dat nog eens zou zeggen..![]()
Geniale post altijd van onzer Maikuuul.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:goed topique !
Een zaklamp als cadeau doen ...wtf
Zeker een zaklampen underground thunderlollercore feest of wtf ?
Alles.quote:
Ja.quote:
Ik betwijvel het.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef Janetje het volgende:
Kan dat taalgezeik nou weer afgelopen zijn?
Damn.. dat ík dat nog eens zou zeggen..![]()
Nahquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:06 schreef RecomServ het volgende:
hehehe... die haalt z'n teksten voortaan ook eerst door Word spellingcontrole voordat ie iets post
Kom op man, niemand kan van alles weten over alles. Daar zijn die fucking verkopers juist voor. Al die nerds hier die uit de hoogte lopen te doen omdat zij geen leven hebben maar wel alles van computers/lampekappen weten, en zich alleen maar beter kunnen voelen door anderen de grond in te stampen, maar wel anoniem op een forum waar die mensen zelf niet komen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef BasOne het volgende:
Maat van me begon steeds verder in te zakken want hij begreep er geen reet van
Mensen die denken dat ze ergens veel van weten maar er de ballen verstand van hebben
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef BasOne het volgende:
Hehehe ik weet wel wat TS bedoeld.
Een maat van me moest een paar jaar geleden een pc hebben, dus ik werdt meegesleurd naar de, of all places, Dixons![]()
Als je niet snapt waarover het gaat, ga dan niet stoer lopen doen door te denken dat je het begrijpt, zeg dan gewoon... ik begrijp het nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom op man, niemand kan van alles weten over alles. Daar zijn die fucking verkopers juist voor. Al die nerds hier die uit de hoogte lopen te doen omdat zij geen leven hebben maar wel alles van computers/lampekappen weten, en zich alleen maar beter kunnen voelen door anderen de grond in te stampen, maar wel anoniem op een forum waar die mensen zelf niet komen....
Jij begrijpt er ook vrij weinig van.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je niet snapt waarover het gaat, ga dan niet stoer lopen doen door te denken dat je het begrijpt, zeg dan gewoon... ik begrijp het niet![]()
Ja ik weet, ik ben een zwakkeling, liet me weer eens meesleurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:00 schreef veldmuis het volgende:
[..].
En dan lachte ik niet om Dixons.
Je typte 'werdt', vuilak!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja ik weet, ik ben een zwakkeling, liet me weer eens meesleuren![]()
Whatever you want, jij blij, ik blijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij begrijpt er ook vrij weinig van.
Ah typo, oh noes, nuke him.........quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:00 schreef veldmuis het volgende:
[..].
En dan lachte ik niet om Dixons.
zoals 90% van de klaag topics hier?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:13 schreef buzzer het volgende:
[..]scherp
Overigens vind ik dit echt een non-klaagbaak topic.
Dit gaat echt helemaal nergens over zeg..
Ja maar je kan toch je een beetje verdiept hebben in pc's, en daarmee weten wat cpu, RAM en de grootte van de harddisk is, maar als die verkoper dan gaat beginnen over bussnelheid en weet ik veel wat ie er nog meer wil bij verzinnen, dan is het toch niet raar dat iemand het niet meer begrijpt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je niet snapt waarover het gaat, ga dan niet stoer lopen doen door te denken dat je het begrijpt, zeg dan gewoon... ik begrijp het niet![]()
Verkeerd voorbeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch je een beetje verdiept hebben in pc's, en daarmee weten wat cpu, RAM en de grootte van de harddisk is, maar als die verkoper dan gaat beginnen over bussnelheid en weet ik veel wat ie er nog meer wil bij verzinnen, dan is het toch niet raar dat iemand het niet meer begrijpt?
Als een dokter tegen je zegt "Er zijn Carcinomen ontwikkeld uit je epitheel" Kijk jij zo:Als hij dan vervolgens zegt "JE HEBT KANKER!" Dan kijk je zo
![]()
![]()
![]()
Perfect verwoord. Zo had ik es een kneusje op stage die dacht dat hij heel veel wist. Hij had de Sims gedownload maar hij werkte niet. Iets met " no cd" . Nou, dan weet je het welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld.
Als je stoer gaat lopen doen met een paar losse termen die je her en der opgepikt hebt, en dan ook echt met zo'n air van "kijk mij er eens veel vanaf weten" dan kan je er vanuitgaan dat je voor paal staat als je iemand tegenkomt die er wel iets vanaf weet.
iaw, als je ergens de ballen verstand van hebt, houd dan je muil..... en zeg dat je er niets vanaf weet, inplaats van te pochen met dat beetje wat je er wel vanaf weet.
Onder voorbehoud van typefouten... voor de anaal gefrustreerde taal studenten onder ons....
Ik denk eerder dat ze graag haar kist in je anus wilt schuiven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:18 schreef -Splash- het volgende:
Sta ik dus bij de blokker in de rij om af te kunnen rekenen, word ik opgehouden door een vrouw van 18 jaar o.i.d. die een lamp met lampenkap staat af te rekenen.
Niets bijzonders.... aan het type soort vrouw ( legerbroek, bomberjack, haar in een staartje ) kon ik al zien dat het waarschijnlijk niet al te snugger was, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijvel.
Onterecht want het deed haar mond open.
"Hoeveel watt zijn die lampen hiervoor en welke fitting ?" poogde ze intelligent over te komen terwijl ze stoer naar mij probeerde te kijken.
De kassamiep wist het ook niet en belde naar achter, dit terwijl ik met koeienletters op de doos kon lezen dat het een kleine fitting was en dat het een 40 watt lamp betrof.
Even later ging ze afrekenen en haalde ze een aantal briefjes die op elkaar gevouwen waren uit haar zak en weer stoer kijkend naar mij rekende ze af..... stoer hoor dat je te arm/zielig bent om een portomonee te kopen.
Wou ze het daarna nog laten inpakken ook omdat het een kado was.....waarom wil iemand uberhaubt weten wat voor fitting en hoeveel watt een lamp is die je kado wilt geven... net of iemand die dat graag wilt daar specifiek om vraagt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |