Ik steek mijn duim(en) op voor Day!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:18 schreef Ice_rulez het volgende:
Hulde voor alles wat ze hier slikken en het vuile werk dat ze opknappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEAR, HEAR EN AMEN!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
ERFGENAAM, ERFGENAAM EN AMEN!
Al dat gezeik, gezuig, getreiter en waarom?
We zitten hier allemaal voor ons plezier, inclusief onze mods. En ipv de credits geven die ze verdienen lopen er zomaar wat azijnzeikers te zuigen en te neten.
Fluugs, Day en TL, bedankt alvast voor al jullie noeste arbeid op dit forum in jullie vrije tijd en voor het plezier dat jullie op die manier garanderen op dit forum!
Post dit ook nog ff onder je kloon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
We zitten hier allemaal voor ons plezier, inclusief onze mods. En ipv de credits geven die ze verdienen lopen er zomaar wat azijnzeikers te zuigen en te neten.
Fluugs, Day en TL, bedankt alvast voor al jullie noeste arbeid op dit forum in jullie vrije tijd en voor het plezier dat jullie op die manier garanderen op dit forum!
edit: dit is een topic om de mods te bedanken voor hun goede werk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Post dit ook nog ff onder je kloon.
Jammer van dat klotetopic. Nog even en elk werk van onze mods zou vergeten worden door een paar misbaksels!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ga ik hier Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen verder.
En ik moet mijn kop uit de reet van scanman halen ???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
Heel simpel, ik ben gewoon van mening dat er hier iets te makkelijk voorbij wordt gegaan aan het werk van de mods! Correct me if i'm wrong. Daar waar scanman vraagt om een band, vragen de mods van bb6 niet om gezeik over dingen die met zijn allen besloten zijn tegen te gaan!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:30 schreef dracula100 het volgende:
[..]
En ik moet mijn kop uit de reet van scanman halen ???![]()
Logisch dat je je nummer 1 user eerder banned...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:34 schreef Prospera het volgende:
Heel simpel Bom, ik zei ook ban mij dan ook maar, en dat deden ze niet.
Heb jij ooit iets in het daarvoor bestemde topic gepost?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:34 schreef Prospera het volgende:
Heel simpel Bom, ik zei ook ban mij dan ook maar, en dat deden ze niet.
Niet gepost wel gelezen, Scan ging niet over de grens heen Icequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:38 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets in het daarvoor bestemde topic gepost?![]()
Read de FAQ, tot over 48 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:38 schreef Prospera het volgende:
Ja die ken ik dus niet
Nee, Marcia, E10 en Semih staan genomineerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:45 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wat gestreamd vanavond, maar klopt het dat Marcia, Sabrina, E10 en Sem zijn genomineerd?
(werkt die nsb knop nog?)
Hoop ooit nog aan het teurglezen toe te komen, maar als ik het zo lees heeft hij na een waarschuwing zelf om die ban gevraagd en hem gekregen, iedereen die in het juiste topic op een ban verzoekt krijgt hem.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet gepost wel gelezen, Scan ging niet over de grens heen Ice
Ben je blonT? Je zit alweer OT!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:45 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wat gestreamd vanavond, maar klopt het dat Marcia, Sabrina, E10 en Sem zijn genomineerd?
(werkt die nsb knop nog?)
Doe even gewoon, Prospera doet heel veel aan de streamverslagenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:52 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ben je blonT? Je zit alweer OT!!!!![]()
nuhh niet blond, wel krullendquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:52 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ben je blonT? Je zit alweer OT!!!!![]()
HEIR! HEIR! Ieder woord eensch!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Sunchaser moet opflikkeren met zijn negatieve geblaat over Day.
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je geen mod bent, en Day wel, die trouwens in BB5 aktief heeft meegepost en nu haar spaarzame tijd opoffert voor BB6.
Day![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je geen mod bent, en Day wel, die trouwens in BB5 aktief heeft meegepost en nu haar spaarzame tijd opoffert voor BB6.
Day![]()
![]()
Helemaal mee eens. Day is de enige mod hier die integer is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Day![]()
![]()
Ik denk dat Banman de komende maanden niet meer terug komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik waardeer het werk en de postings van Scanman ten zeerste, hij heeft nu ff de tijd om zich op het scannen te richten, ik verheug me al op zijn postings (screens)!!!
ik denk dat op den duur alleen de echte azijnzeikers overblijvenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Banman de komende maanden niet meer terug komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |