was vannacht ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
Gaat Jeroen nu gewoon IN het bed liggenDat kan niet goed gaan.
EEEEEEEE10![]()
Gisteren ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
hun hebben een 2 persoons dekbed ,de andere hebben een een persoons dekbedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Lyza het volgende:
Ze hadden toch al tegen Etienne gezegd dat ze wat over dat dekbed hadden heen laten vallen (als smoes). Hij heeft die andere bedden opgemaakt. Dan halen ze daar toch gewoon een ander dekbed vandaan.
Problem solved.
Anders moet ie maar even ergens mee gaan spelen om de tijd door te komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
Alleen nu weten ze dat er een zware opdracht aankomtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?
Ach who cares, Jeroen is het een beetje zat![]()
hij heeft de hele dag liggen slapen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
omdat ze blond zijn er daar niet aan denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn bang dat tijn in de kamer komt.waarom zetten ze niet even een stoel voor de deur dan of iets wat herrie maakt voordat de deur opengaat???
Waar ze als klein kind mee speelde. Ze weet nog steeds niet wat er met hem is gebeurd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
gister vertelde hij alles aan Sa alleen toen was Mo dr niet bij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
ja die zijn allergisch voor daglichtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
Jeroen gaat ook zeker niet kunnen slapen, maar de zusjes willen dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
F*ck off met dat watjuh, zeg!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
tijdje terug eens op tv gezien (geen film)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |