hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag liggen zweten in het dekbed. De zusjes zijn not amused.
hij ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Hij is gewoon de goedheid zelvequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Vind ik ook. Alsof Joentje het zo comfortabel heeft. Lag daar de hele avond al met een volle blaas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar moet die lekker schijt aan hebben.
Tja, eens in je leven doe je wel eens gekke dingen, geloof me!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Doen ze allemaal zittend tanden poetsen?
Heel appart...
Heb ik volgens mij nog nooit gedaan in m'n leven...
Zo simpel, dat ik daar zelfs nog niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik begrijp niet dat ze er niet op komen om een emmer water mee te nemen zodat hij zich wat op kan frissen
ja maar er is al lang genomineerd sinds gisterenavond, daarna had ie vrolijk er mee op kunnen houden als ie wilde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Apache4U het volgende:
the axe-effect?
Dat is voor de weekopdrachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen weet dat er een missie aan de gang is, in die 7 week is er nog nooit een avond geweest dat iedereen keurig ging slapen, er was altijd wel iemand die 'snachts rondspookt. En nu toevallig 2 dagen op een rij niet.
alleen deze week dus hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
omdat ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijk![]()
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag al liggen pitten. Op een bepaald moment ben je wel uitgeslapen volgens mij.
Misschien werkt het bij Jeroen anders ofzo.
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |