Inderdaad ja, waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef dracula100 het volgende:
is ie weg dan???
Wat goed zeg, alle 21 liggen we in een deuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef scanmanfan het volgende:
Binnen 1 minuut 21 views ...............![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat goed zeg, alle 21 liggen we in een deuk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet eens waar het over gaatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad ja, waar slaat dit op?
Aaaah doe ons een plezierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Die vele views komen doordat er groot Scanman in de TT staat. En waar Scanman in de TT staat, zijn tieten! Denken de meeste....nou, mooi niet dus!
Jij wel danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Nee, sorry, ik heb naast Fok namelijk wél een sociaal leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Om een of andere belachelijke reden, echt schandalig. Het ging om een off-topic-discussie in de COS, zo begreep ik net bij het teruglezen. En volgens de moderator mocht dat niet en moest daarvoor een topic gestart worden. De off-topic-discussie was totaal niet storend, ging gewoon over bewoners. En toen kwam er een of andere 'daadkrachtige' moderator die Snaman01 een ban gaf. 'Omdat hij er zelf om vroeg', zal de daadkrachtige moderator wel in een verweer zeggen. Tuurlijk, heel slim, echt heel goed, en ook zo daadkrachtig, hulde! Want het is natuurlijk heel normaal om een ban te geven aan degene die verreweg de meeste bijdragen én foto's post. Schandalig. Dergelijke personen maken Fok kapot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Waarom is hij geband dan?
Lees de OP nog eens aandachtig enkele keertjes door ( als het niet te veel leeswerk voor je is ... ) + je hebt BB1 / 2 / 3 / 4 / 5 hier gemist . Anderen niet .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad ja, waar slaat dit op?
Ik heb zelf al teruggelezen, kennelijk was het te moeilijk voor je om even een korte samenvatting te geven. Jammer. En vorig jaar was ik BB5kijker, maar dat zal wel weer niet tellen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef scanmanfan het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens aandachtig enkele keertjes door ( als het niet te veel leeswerk voor je is ... ) + je hebt BB1 / 2 / 3 / 4 / 5 hier gemist . Anderen niet .
Kan je die niet ff gaan lastig vallen danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb naast Fok namelijk wél een sociaal leven.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:41 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik heb zelf al teruggelezen, kennelijk was het te moeilijk voor je om even een korte samenvatting te geven. Jammer. En vorig jaar was ik BB5kijker, maar dat zal wel weer niet tellen.
Lachter?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:42 schreef scanmanfan het volgende:
L8R
Fijn dat je dat er nog even bij zet, held. En fijn dat je je ooit ontmaskert. Goed hoor, hulde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:42 schreef scanmanfan het volgende:
En voor Scanman ... dit is NIET negatief bedoeld hoor , ik ben al jaren een fan van zowel je foto's als je houding , maar is gewoon bedoeld om de druk een beetje van de ketel te halen op andere plaatsen . Je/jullie hoort/horen nog wel wie ik ben ,
L8R
DIE druk van de ketel bedoelde ik nou !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
En volgens mij hebben we jullie al meerdere malen gevraagd om op te rotten met de ge-SC hier. Voor IEDEREEN die zich daaraan schuldig maakt geldt dus vanaf nu: LAATSTE waarschuwing!
L eight er / LATER ..........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Lachter?
Is dat net zoiets als "Erfgenaam, Erfgenaam"?
Ach, flikker toch op kneus. En je originele account ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef scanmanfan het volgende:
[..]
DIE druk van de ketel bedoelde ik nou !!!
Weet je wie het is dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op kneus. En je originele account ook.![]()
En, is je moeder nu trots op jequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook scanman moet zich aan de regels houden. Zoals hij bij mijn bans deed...![]()
![]()
Is niet zo moeilijk. Maar never mind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |