Wie is die trol?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[afbeelding]
Bing en mijn Miranda he.
volgens mij is dat bingquote:
nooit geweten dat zij daarin speelde (de 2e)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:30 schreef Frey het volgende:
Twee reclames.
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/reccaroline.PNG]afbeelding][/url] [[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/recchris.PNG]afbeelding][/url]
Ik leesde dat kan ook hoor, zoek het maar na op internet !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat ik het fout heb hoor, ik ben ten slotte ook maar een mens, maar ik verkeer al jaren lang in de waan dat de verleden tijd van lezen 'las' is.....![]()
Even een serieuze vraag: hoe oud ben je eigenlijk Sander170?![]()
Daarom heb ik het ook van internetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:25 schreef duivelin1 het volgende:
volgens van dale is leesde niet correct, het woord bestaat niet eens.
Hé Noud, jij hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef Sander170 het volgende:
Ik leesde dat kan ook hoor, zoek het maar na op internet !
Ik las kan ook ja ! - Ik lees , ik leesde , ik las , kan alle drie hoor !
Ik ben oud genoeg zo![]()
quote:
Er zijn inderdaad ook mensen die 'ken' zeggen ipv 'kan', dat mensen het gebruiken wil niet zeggen dat het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) is, dialecten zijn ook geen ABN en hier op Fok wordt ABN wel gehanteerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
dus alles wat op internet staat is waar?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg zo![]()
dat neemt niet weg dat je achterlijk dom bent.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En ik ben in ieder geval niet de enige die het zegt / gebruikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |