Heb het eerst met foto's geprobeerd maar dat werd niet echt mooi, dus heb daarom de scanner gebruiktquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg zin om die kauwgum te kopen!
Erg mooi gedaan. Ik neem aan dat je een foto hebt gebruikt?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef Creature het volgende:
Ik heb dat pakje kauwgom ook naar de 3d warehouse van google geupload mocht je em willen downloaden
Zoekterm: stimorol
ja maar in het algemeen ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Creature het volgende:
van die kauwgompjes?
Nope... ik heb de gratis versie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef MoChe het volgende:
jullie hebben allemaal de pro versie?
ik heb bijde maar de pro heeft voor mij geen ¤485 meerwaardequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef MoChe het volgende:
jullie hebben allemaal de pro versie?
Nice!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef Creature het volgende:
Ik heb nu geprobeerd iets zo realistisch mogelijk na te maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Het flesje zelf ziet er al erg goed uitquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:14 schreef Creature het volgende:
Iemand een idee hoe ik hier goed een etiket-texture op kan plakken:
[afbeelding]
Zeker per vlak de texture recht en aansluitend aan het naastgelegen vlak zetten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:45 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het flesje zelf ziet er al erg goed uitHet is wel mogelijk, maar het is ff werken, dan krijg je zo'n soort resultaat:
[afbeelding]
De verhoudingen kloppen bij mij niet helemaal, maar dat komt omdat ik dit vrij snel (min of meer) heb gemaakt. Het plaatje zelf wordt er ook niet echt mooier van oprekken, dus éénmaal op maat gemaakt zou het er wat beter uit moeten zien. Het is in ieder geval mogelijk om het (bijna) perfect op maat te maken. Ik kan wel uitleggen hoe het moet, het enige probleem voor mij is dat het ff zal duren om het goed uit te kunnen leggen
Ik kan en wil het wel doen, daar niet van, maar dan moet ik ook zeker weten dat van m'n uitleg gebruik zal maken
Wachtend op een bevestiging![]()
Hij werkt wel hoor, ik snapte er eerst alleen ook geen hol vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:23 schreef MoChe het volgende:
opde ene of andere manier werkt de followme tool bij mij niet of kan ik her niet mee overweg
Tja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:49 schreef Creature het volgende:
[..]
Zeker per vlak de texture recht en aansluitend aan het naastgelegen vlak zetten?![]()
Das teveel werk vind ik![]()
Ook als je gewoon op het eindpunt kliktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef MoChe het volgende:
jah dat snap ik... maar als ie eenmaal alles gefollowd heeft en hij staat er zeg maar dan verdwijnt ie als ik iets anders doe....dus als ik ergens anders op klik of in/uitzoem verdwijnd alles weer
Kijk maar eens naar het tweede plaatjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef ChOas het volgende:
Ik wil jullie toch even off-topic bedanken dat jullie Grolsch labels gebruiken als voorbeeld
Hmmm... maar je hebt er iig geen hekel aan, want dan had je wel doorgezochtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar het tweede plaatje![]()
http://images.google.nl/images?q=bier+etiket&hl=nl
Kloptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmm... maar je hebt er iig geen hekel aan, want dan had je wel doorgezocht
Komop ChOas, Hertog Jan of Brandt; geen grolsch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef ChOas het volgende:
Ik wil jullie toch even off-topic bedanken dat jullie Grolsch labels gebruiken als voorbeeld
Het kan op jou manier ook wel, het probleem is dat je het niet precies kan plaatsen zoals je zelf wilt, tenminste, bij mij nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm.. het lijkt alleen zo simpel te werken bij cylinders.
Jawel, kan wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Xbox_360 het volgende:
Het kan op jou manier ook wel, het probleem is dat je het niet precies kan plaatsen zoals je zelf wilt, tenminste, bij mij niet![]()
Thanks, werkt wel ja, is inderdaad ook erg veel gedoequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.
Als je in het View-menu de Hidden Geometry aanzet, dan kun je met rechtsklikken op je object met texture ineens in het contextmenu de optie Texture vinden. Daar kun je dan kiezen voor Position, en dan verschijnen de bekende punaises.
Nadeel is wel dat je dan facet voor facet moet gaan zitten slepen...
Thanksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef TwyLight het volgende:
Woow dat bureau is echt vet gemaakt met die boxjes enzo![]()
Heel graagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef fokME2 het volgende:
Iemand anders vragen of ze wat leuke pics willen sturen?
[sub[Zal ik die dump nog maken?[/sub]
Mooi uitzichtquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef Xbox_360 het volgende:
En m'n dakraam:
[afbeelding]
En nee, ik heb geen muzieksmaak![]()
lol, zoiets zou opzich kunen, of dat ik één of ander huge gobogen billboard maak van die foto. zelfde met die etiketten maar dan omgekeerd zegmaquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt een foto van je échte uitzicht achter het dakraam hangen..
Als je er een héle grote foto van maakt, en deze op enige afstand buiten plaatst, als een soort billboard, dan klopt het perspectief ook nog, als je met de camera voor het dakraam heen en weer beweegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |