Kijk maar eens naar het tweede plaatjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef ChOas het volgende:
Ik wil jullie toch even off-topic bedanken dat jullie Grolsch labels gebruiken als voorbeeld

Hmmm... maar je hebt er iig geen hekel aan, want dan had je wel doorgezochtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar het tweede plaatje![]()
http://images.google.nl/images?q=bier+etiket&hl=nl

Kloptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmm... maar je hebt er iig geen hekel aan, want dan had je wel doorgezocht

Komop ChOas, Hertog Jan of Brandt; geen grolsch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef ChOas het volgende:
Ik wil jullie toch even off-topic bedanken dat jullie Grolsch labels gebruiken als voorbeeld

Het kan op jou manier ook wel, het probleem is dat je het niet precies kan plaatsen zoals je zelf wilt, tenminste, bij mij nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm.. het lijkt alleen zo simpel te werken bij cylinders.

Jawel, kan wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Xbox_360 het volgende:
Het kan op jou manier ook wel, het probleem is dat je het niet precies kan plaatsen zoals je zelf wilt, tenminste, bij mij niet![]()

Thanks, werkt wel ja, is inderdaad ook erg veel gedoequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.
Als je in het View-menu de Hidden Geometry aanzet, dan kun je met rechtsklikken op je object met texture ineens in het contextmenu de optie Texture vinden. Daar kun je dan kiezen voor Position, en dan verschijnen de bekende punaises.
Nadeel is wel dat je dan facet voor facet moet gaan zitten slepen...

Thanksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef TwyLight het volgende:
Woow dat bureau is echt vet gemaakt met die boxjes enzo![]()
Heel graagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef fokME2 het volgende:
Iemand anders vragen of ze wat leuke pics willen sturen?
[sub[Zal ik die dump nog maken?[/sub]

Mooi uitzichtquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef Xbox_360 het volgende:
En m'n dakraam:
[afbeelding]
En nee, ik heb geen muzieksmaak![]()

lol, zoiets zou opzich kunen, of dat ik één of ander huge gobogen billboard maak van die foto. zelfde met die etiketten maar dan omgekeerd zegmaquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt een foto van je échte uitzicht achter het dakraam hangen..
Als je er een héle grote foto van maakt, en deze op enige afstand buiten plaatst, als een soort billboard, dan klopt het perspectief ook nog, als je met de camera voor het dakraam heen en weer beweegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |