Bedoel je soms het meetlint?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef MoChe het volgende:
hoe krijg je trouwens de meetlat in meters te zien?
Zou je daarvan een screenshot kunnen maken? Ik heb dit namelijk nog nooit gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:44 schreef Tichelaar het volgende:
Het is wel leuk iets te ontwerpen met SketchUp, maar gewone huizen e.d. lukken me niet zo goed, aan het eind van de rit zit ik haast altijd opgescheept met een vreemde 8-hoekige paal met allerhande raampjes.
Eén zo'n bolletje niet zo, maar om die zo door elkaar te husselen wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, zou dat moeilijk zijn? Effe proberen.
Duurde effe voordat ik zo'n tictac had.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef EricG het volgende:
Eén zo'n bolletje niet zo, maar om die zo door elkaar te husselen wel.
Kloptquote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Duurde effe voordat ik zo'n tictac had..
Lukt volgens mij alleen met de followme-tool?
Kan ook wel zonder Follow Me tool, maar dan moet je superveel lijntjes trekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:21 schreef Creature het volgende:
[..]
Klopt
[afbeelding]
De aangegeven (oranje) lijnen moeten even lang zijn.
De uiteinden van de omtrek hebben beide een halve cirkel.
De horizontale lijnen van het kruis moeten verwijderd worden.
En dan een kwestie van follow-me
Heb jij een magnetron en oven op je kamerquote:Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef MoChe het volgende:
Eindelijk iets serieus proberen te maken op een pak ice tea van de lidl na dan![]()
Mijn kamer in wording....
[afbeelding]
[afbeelding]
F*cking hell, ik heb zo'n scheithekel aan de "move-tool" gekregen. Vaak als ik het object naar het endpoint breng, gaat ie knipperen en uiteindelijk zet ie em op een heel andere plek neer dan dat jij eigenlijk wilt. Knap werkquote:
Ikea?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
zoals gezegd, mijn eerste SketchUp werk:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06444/Bureau.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
't is mijn bureau en m'n kastis klikbaar.
Dit was mijn eerste werk:quote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
zoals gezegd, mijn eerste SketchUp werk:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06444/Bureau.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
't is mijn bureau en m'n kastis klikbaar.
Hoe heb jij met die stoel gereden dat die wieltjes zo haaks op elkaar staan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:52 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niks vande poten zijn te dik en te laag, maar het is een begin. Valt een beetje in het niets vergeleken met m'n laatste werk
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef ChOas het volgende:
Hoe heb jij met die stoel gereden dat die wieltjes zo haaks op elkaar staan ?
lolquote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoe heb jij met die stoel gereden dat die wieltjes zo haaks op elkaar staan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |