nah, volgens meneer de opleidingsdirecteur zijn er nu al wel zo'n 1000 aanmeldingen, en da's aardig veel. Als je jezelf voor de uiterlijke inschrijfdatum nog inschrijft ben je verzekerd van een plekje hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef dnzl het volgende:
Hoeveel plekken zijn er dan voor komend jaar?
Idd, ik weet al wat ik ga doen tijdens het schrijven van mn scriptiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:51 schreef Toad het volgende:
Ze hebben ook weer een vacature op het intranet gezet. Ze zoeken nog tutoren, was een tijdje geleden volgens mij ook.
Achja, op iedere hbo opleiding is er wel zo'n 35% uitvalquote:Gefeliciteerd!
Ik heb trouwens mijn P!Van m'n groepje hebben nu 3 mensen (incl. mezelf) een P en gaan door aan het MIM. Eén iemand weet ik het niet zo goed van. Waarschijnlijk nog een herkansing en dan gaat ze universiteit doen. 1 krijgt een BAS. En de overige 3 zijn voortijdig gestopt. Maar dat verschilt best per groep. Er zijn groepjes waar ze nog met z'n 8-en zijn.
Die krijg je volgend jaar ook nog wel hoorquote:Trouwens, ik ga wel lerares H.M. missen.
Wááát? Achterlijk. Die kaartjes waren voor mij bestemd.quote:Leraar M.A. was trouwens naar het concert van de Arctic Monkeys in de Melkweg geweest in maart.Maar hij is wel precies enzo.
Ze had het over communicatiewetenschappen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef lienelien het volgende:
Achja, op iedere hbo opleiding is er wel zo'n 35% uitval
Maar uni ja? welke studie dan?
Nee, ik heb mijn sollicitatiebrief vandaag pas ingeleverd. Maar mijn SLB-er verwacht dat ik toegelaten wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef lienelien het volgende:
Die krijg je volgend jaar ook nog wel hoor
Ohh wacht, bij j&m weet ik 't eigenlijk niet zeker.
Weet je al of je aangenomen bent?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef lienelien het volgende:
Wááát? Achterlijk. Die kaartjes waren voor mij bestemd.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze had het over communicatiewetenschappen.
Hoeveel dit jaar? Weer 68 wat ineens 25 wordt?quote:Dom. Doe dan in de derde eerst nog de minor communicatiewetenschappen
Nee, ik heb mijn sollicitatiebrief vandaag pas ingeleverd. Maar mijn SLB-er verwacht dat ik toegelaten wordt.
Ja zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
Hoeveel dit jaar? Weer 68 wat ineens 25 wordt?
Maar ik zie Michael nog niet echt meespringen op AMquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Toad het volgende:
edit: maar hij vindt ze wel echt tof, meneer de opleidingsdirecteur schijnt ook nogal muziekliefhebber te zijn...
Ik stond een keer te praten vlak voor de deur van zijn kantoor. Komt 'ie aangelopen met een grote stapel papier enzo, draait 'ie zich om naar mij 'hier, hou vast' en drukt mij die stapel zooi in m'n handen en wil de deur open gaan maken. Een paar seconden stond ik helemaal verbijsterd te kijken, totdat 'ie me uitlachte en zei 'ben je nou helemaal gek geworden, geef hier die zooi!'quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel, hij ziet er ook niet uit als een doorsnee directeur.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik stond een keer te praten vlak voor de deur van zijn kantoor. Komt 'ie aangelopen met een grote stapel papier enzo, draait 'ie zich om naar mij 'hier, hou vast' en drukt mij die stapel zooi in m'n handen en wil de deur open gaan maken. Een paar seconden stond ik helemaal verbijsterd te kijken, totdat 'ie me uitlachte en zei 'ben je nou helemaal gek geworden, geef hier die zooi!'
De grapjas![]()
Vervolgens legde 'ie 't op de vloer neer en maakte de deur open
E.B.? ff checken op intranetquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:27 schreef Toad het volgende:
[..]
!
Nu we toch zo lekker over leraren aan het roddelen zijn. Was E.B. bij jullie ook favoriet onder de dames?![]()
Neequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
E.B.? ff checken op intranet
Ohhh![]()
Nee, maar wel een goede docent.
Net zoals J.V. en P.R.
edit: E. de B. bedoel je neem ik aan? Anders heb ik geen idee
iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef Toad het volgende:
Hm... volgens mij verlaat H.M. het MIM.
Leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef zillala het volgende:
jaaa ikke!Nu alleen nog mn certificaat economie halen anders wordt ik niet eens toegelaten...
En ze weten dus niet hoe het komt dat er zoveel aanmeldingen zijn.quote:Celie: "We zijn gewend aan een groei tot vijfendertig procent. We weten ook niet hoe het komt dat aankomende eerstejaars studenten zich massaal voor onze opleidingen aanmelden."
....
Het MIM heeft alle promotie voor de opleiding stopgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |