Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
Je moet uitgaan van mijn optiek, hè.
Zolang ik het maar denk zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
"Ja, maar dat jij dénkt dat ik verheven ben boven de rest (en dat ik dat inderdaad ook zo voel), betekent nog niet dat ik het ook daadwerkelijk bén."
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Augustina het volgende:
Hallo, ik ben Augustina en ik plaats een tvp.
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor een fout. JAM is zo goed als nét zo verheven als ik, maar die heeft ook nog eens een - naar verluidt - fantastisch geslachtsdeel in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Zolang ik het maar denk zie ik het probleem niet.![]()
Hmm, sorry voor daarnet.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie?
Dat zou op zich niet zo erg zijn, maar dat 'ie er maar steeds mee loopt te zwaaien, dat verveelt heel snel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor een fout. JAM is zo goed als nét zo verheven als ik, maar die heeft ook nog eens een - naar verluidt - fantastisch geslachtsdeel in de aanbieding.
Dit had een aanleiding, hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:29 schreef Augustina het volgende:
Ach schattig.
Dat leer je hem dan toch af? Kan nooit moeilijk zijn. Een paar welgeplaatste tikken en je bent klaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou op zich niet zo erg zijn, maar dat 'ie er maar steeds mee loopt te zwaaien, dat verveelt heel snel.
Ik vrees dat dat vergeefse moeite is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat leer je hem dan toch af? Kan nooit moeilijk zijn. Een paar welgeplaatste tikken en je bent klaar.
Als hij zijn lul nou ingescand heeft, lachen we hem heel hard uit. Misschien stopt ie er dan mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vrees dat dat vergeefse moeite is.
Nee joh, daar kickt 'ie op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als hij zijn lul nou ingescand heeft, lachen we hem heel hard uit. Misschien stopt ie er dan mee.
Wat is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef broer het volgende:
Dan is het je eigen keuze en ook je eigen verantwoordelijkheid, Lienekien.
Dat neemt 'ie natuurlijk veel te letterlijk. Of in ieder geval precies zoals het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Nou dan probeer ik het zo:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAM, je bent (soms) grappig, maar niet altijd is het gepast om met je lul heen en weer te zwaaien. Niet iedereen vindt dat geil. Sommige mensen worden daar zelfs misselijk van.
Zou je dat niet meer willen doen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Wat is?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef LXIV het volgende:
Broer, Lienekien wil met je lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |