Ik maak regelmatig een grote pan soep op zaterdagochtend. Kunnen we het hele weekend mee door komen. Lekker als lunch of voorafje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn opa en vader maakten ook altijd soep.Héél soms logeer ik nog wel bij mijn vader en dan maakt hij op zaterdag andijviestamppot en op zondag een soepje.
Of tussendoortje als je net een lang stuk door de kou gefietst hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig een grote pan soep op zaterdagochtend. Kunnen we het hele weekend mee door komen. Lekker als lunch of voorafje.![]()
Maar dan zit ik nog met m'n drempelvrees, hè?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je nooit bezoek waarvoor je lekker soep kan maken?
Dat is waar. Dan moet je het samen met iemand gaan makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan zit ik nog met m'n drempelvrees, hè?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef Augustina het volgende:
Ik maak regelmatig een grote pan soep op zaterdagochtend. Kunnen we het hele weekend mee door komen. Lekker als lunch of voorafje.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Of tussendoortje als je net een lang stuk door de kou gefietst hebt.
Het is een lief plan, maar mijn vader heeft het te druk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is waar. Dan moet je het samen met iemand gaan maken, vraag of je vader je helpt.
En dat lijkt me sowieso een goed planquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef wyccie het volgende:
Geen staafmixer gekookt,
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:51 schreef Augustina het volgende:
Ik wil best een soepkookseminar geven. Ach, wat lul ik. Dat wil ik helemaal niet.
je wacht op een uitnodiging van wyccie??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:19 schreef broer het volgende:
Waarom ik dan niet aan het koken ben, maar op de een of andere dwangmatige manier hier aan het rondklikken ben, is mij ook niet helemaal duidelijk...
't Is de verslaving.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:19 schreef broer het volgende:
Waarom ik dan niet aan het koken ben, maar op de een of andere dwangmatige manier hier aan het rondklikken ben, is mij ook niet helemaal duidelijk...
Van geen enkele? Ik 'lustte' vroeger alleen tomatensoep. Inmiddels zijn daar wel wat bijgekomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:28 schreef broer het volgende:
Ik hou niet van soep.
tomatensoep is nog steeds mijn favoriet. Maar championsoep en groentensoep vind ik ook lekker....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van geen enkele? Ik 'lustte' vroeger alleen tomatensoep. Inmiddels zijn daar wel wat bijgekomen.
Je mist heel wat. Aspergesoep, minestronesoep, gazpacho, saté-kippensoep.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
En verder heb ik nooit andere soep gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |