Maar dan wel een wereldoorlog zonder holocaust!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef pomtiedom het volgende:
Hitler was slechts de vonk die het kruidvat liet ontploffen. Er was wel een andere opgestaan om Hitlers taak te volbrengen als Hitler was gedood destijds.
In het licht van de Sociaal Darwinistische dwaling en de recessie en confessies die Duitsland moest doen was het practisch onvermijdelijk dat er nog een wereldoorlog zou komen in Europa.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef Xternal het volgende:
[..]
Maar dan wel een wereldoorlog zonder holocaust!
Ik niet! Ieder mensenleven minder is een goede daad voor de wereld. En ik zou mezelf niet vermoorden want ik ben veel beter in het vermoorden van anderen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef MacNificent het volgende:
Op discovery was ooit een docu. over de soldaat in het algemeen. Schijnt dat ontzettend veel soldaten expres hun vijand missen met het schieten..
Tja.. het lijkt mij ook niet makkelijk om iemand koud te maken, ook al is het een vijand. Maarja, als je soldaat bent moet je wel.. Waarom miste ze expres volgens de documentaire?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef MacNificent het volgende:
Op discovery was ooit een docu. over de soldaat in het algemeen. Schijnt dat ontzettend veel soldaten expres hun vijand missen met het schieten..
Confessies? Wat hebben de Duitsers dan moeten bekennen wat nog niet bekend was?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef pomtiedom het volgende:
In het licht van de Sociaal Darwinistische dwaling en de recessie en confessies die Duitsland moest doen was het practisch onvermijdelijk dat er nog een wereldoorlog zou komen in Europa.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Disorder het volgende:
Hier zou men een vette film over kunnen maken.
Nou, dat gegeven alleen al lijkt me goed voor een film als 'The Return of Jesus Christ'quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
[i]
Man met snor loopt over loopgraaf.
Dat moet natuurlijk consessies zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Lucky8 het volgende:
[..]
Confessies? Wat hebben de Duitsers dan moeten bekennen wat nog niet bekend was?
Sorry je te moeten teleurstellen, dit is een broodje aap verhaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Xternal het volgende:
Bron 1
Bron 2
Ik las dit laatst en vind het vreemd dat er hier nooit meer aandacht aan is geschonken.
Henry Tandey was een Engelse soldaat, die tijdens de Eerste Wereldoorlog de kans heeft gehad om Hitler dood te schieten. Na een Duitse aanval probeerde Hitler weer terug te komen naar zijn linies totdat hij oog in oog met Henry Tandey kwam te staan. Henry nam Hitler op de korrel, maar besloot - in een moment van medelijden - hem te laten lopen.
Hoe zou hij zich gevoeld hebben toen Hitler zo'n 30 jaar later de Tweede Wereldoorlog begon? Ik zou niet met mezelf kunnen leven als mij dit was overkomen ...
ik had gelezen dat Hitler jaarlijks ook 17 spinnen in zijn slaap at, is dat wel waar Yvonne?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:00 schreef yvonne het volgende:
Sorry je te moeten teleurstellen, dit is een broodje aap verhaal.
Dat doen we allemaal herald, allemaal, zelfs meer dan 17.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Herald het volgende:
[..]
ik had gelezen dat Hitler jaarlijks ook 17 spinnen in zijn slaap eet, is dat wel waar Yvonne?
Broodje aapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal herald, allemaal, zelfs meer dan 17.
Ik vind het ook redelijk onwaarschijnlijk maar waarom is het dan een Broodje Aap verhaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry je te moeten teleurstellen, dit is een broodje aap verhaal.
Komt aardig in de buurt ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
knip
(Trouwens, fascisme en jodenhaat zijn volgens mij geen synoniemen, fasisme + jodenhaat = nazisme, dacht ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |