quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef Ashavan het volgende:
[afbeelding]
Mephisto Mariet Sandal
Het bewijs dat ze geen mens is, laat staan van het vrouwelijk geslacht.

wel met geitenwollensokken ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
nou moet ik zeggen dat ik niks met sandalen heb hoor![]()

Hoeft ook niet hoor. Ik plaag je maar. Jouw goed recht om anoniem te willen blijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat durf ik niet, ik wil anoniem blijven hier![]()

doet ie goedquote:

quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Ik plaag je maar. Jouw goed recht om anoniem te willen blijven.
maar je kent mijn emailadres

d'r is al 2 keer iets afgesproken maar niet doorgegaan omdat iedereen op het laatste moment afzegde...ik zelf ook maar met goeie redenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
Spookmeet? Ken nog een aantal grotten in Limburg waar soms Romeinse groepen door heen marcheren. Let's go!!

kijk, daarom gaan die meets dus nooit doorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:33 schreef Ashavan het volgende:
De organisator moet betalen voor iedereen!!!

Joa, ik had ook iedere keer een goede reden....damn man.... of ik was ziek, of er ging een belangrijk iemand doodquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
d'r is al 2 keer iets afgesproken maar niet doorgegaan omdat iedereen op het laatste moment afzegde...ik zelf ook maar met goeie reden![]()
Daarom denk dat het makkelijker te organiseren valt om gewoon een keer de kroeg in te duiken![]()

En dat leren kennen begint in de kroeg....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, ik had ook iedere keer een goede reden....damn man.... of ik was ziek, of er ging een belangrijk iemand dood
Maar ik ben sowiezo veel meer voor de kroegmeet. Dit omdat ik van mezelf gewoon weet dat ik net effe iets te druk en enthousiast ben als ik nieuwe mensen ontmoet en dan geen rust in mijn reet heb om me stilletjes met spookjes bezig te houden.
Dat kan ik eigenlijk ook alleen in vertrouwd gezelschap dat ik al echt goed ken.

Als dat per definitie zo was zou ik nooit meer echt iemand leren kennenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat leren kennen begint in de kroeg....

Dan zou ik ook nog nooit iemand hebben ontmoet zelfsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als dat per definitie zo was zou ik nooit meer echt iemand leren kennen![]()

Dat is hier dan weer anders. Ik kwam jaaaaaren volop in allerlei kroegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook nog nooit iemand hebben ontmoet zelfs![]()
de keren dat ik in een kroeg ben geweest is op 3 vingers te tellen

Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Daarom zijn dergelijke meets voor mij ook vooral sociaal van karakter.

Niet echt. Er zijn mensen die er heel serieus in gaan en dan is mijn gezelschap vooral een ergernis. Dat weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |