Ik babbel met iedere zwarte kat die ik tegen komquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:00 schreef Ashavan het volgende:
Loop zelfs onder ladders door om het uit te dagen. Nog nooit wat gebeurd

quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik babbel met iedere zwarte kat die ik tegen kom![]()

Schuurpapier. Das een omschrijving die ik nog niet eerder gehoord heb. Wel harde knallen die op je af lijken te komen en dan weer verdwijnen in de verte en zo ook wind dat langs je oren raast.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
vanacht trouwens sinds lange tijd weer een uittreding gehadecht schrik me dood als het gebeurd altijd haha.
Je wordt een soort van letterlijk uit je lichaam gerukt, je hoort ook een raar geluid als het gebeurd: GGGG (soort scheuren van papier). waarna je echt letterlijk uit je lichaam zweeft. heel apart![]()

Mijn volwassen dames hebben vandeweek een muis gevangen en die voor Purrr neergelegd. Ze bleven net zolang om haar heen zitten en haar weren van de voerbakjes tot ze aan de muis begon. Eerst spelen en zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Als er 2 kittens komen wil ik graag van die grijze tijgertjes
Wel nog wat hoge planten en dingen verzinnen om hun jachtinstinct aan te boren.
[afbeelding]

Die laatste zou ik ook zo omschrijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Ashavan het volgende:
Schuurpapier. Das een omschrijving die ik nog niet eerder gehoord heb. Wel harde knallen die op je af lijken te komen en dan weer verdwijnen in de verte en zo ook wind dat langs je oren raast.

Da's Chippy. Ja, die is er nog. Nog even vet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:32 schreef Ashavan het volgende:
Dat is het voordeel als je al oudere katten heb. Maar als je van scratch begint ben jij degene die het hen moet aanleren. Trouwens heb je die vette kat nog? Die luiwammes die de hele dag in die hangmand lag toen.

Ik ben 13 jaar geleden, op vrijdag de 13 de, op huisnummer 13 gaan wonen.............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb, ooit, lang geleden mn rijbewijs gehaald op vrijdag de 13e...
Betekende natuurlijk wel ongeluk voor de rest van de mensjes...

Het is overal hoor, bijna iedereen leeft nog steeds met aangetrokken buikriem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
politiek is sowieso volkomen vervreemd van het volk. Ze denken dat het economisch zo goed gaat in NL maar intussen moet je als alleenverdiener wel droog brood vreten
Misschien moet ik er maar een 2e baan bijnemen ofzo zodat ik mijn huis kan blijven betalen
(en nee dat is geen duur huis)

En zomaar even kleiner gaan wonen is ook niet iets wat makkelijk gaat... Ik krijg mijn huis zoals ie nu is never nooit niet verkocht...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Ashavan het volgende:
Enige optie is kleiner te gaan wonen, maar dan kom je bij apartementen uit die te klein zijn voor een gezin. Prijzen van huizen zijn rampzalig hoog. De groei in prijs van de afgelopen paar jaar is praktisch verdubbeld :S Of je moet buiten de Randstad wonen. Als ik de prijs en huis van me neef en nicht (Limburg) vergelijk met wat ik kwijt zal zijn...val bijna achter over.
Kan ook tijdelijk werken, ontslagen worden en verder een extra WW of iets dergelijks krijgen. Is tenminste nog iets qua aanvulling op dat ene salaris.

Dan heb je het inderdaad slecht getroffen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
huizenprijzen zijn tegenwoordig echt belachelijk inderdaad en huren is al helemaal geen optie ivm wachttijden (heb het na 4 jaar maar opgegeven)
Ik betaal voor mijn piepkleine 2 kamer woning al bijna 90.000 euro!
(dat is wel meer dan 2 ton in guldens)

ow ja, daar twijfelde jij aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tenzij je liever hebt dat ik je laddie noem. Kan ook. Wil nog steeds wel eens zien of jij echt een meisje bent

quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow ja, daar twijfelde jij aan![]()
maar ik ben echt een meisje, echtechtecht![]()

dat durf ik niet, ik wil anoniem blijven hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
this thread is worthless without pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |