abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42633256
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:00 schreef Ashavan het volgende:
Loop zelfs onder ladders door om het uit te dagen. Nog nooit wat gebeurd
Ik babbel met iedere zwarte kat die ik tegen kom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:14:28 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42633406
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik babbel met iedere zwarte kat die ik tegen kom

Ik heb er zelfs 1 in mijn bezit Dat is wel het ultieme noodlot tarten he
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:15:03 #178
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42633419
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
vanacht trouwens sinds lange tijd weer een uittreding gehad echt schrik me dood als het gebeurd altijd haha.

Je wordt een soort van letterlijk uit je lichaam gerukt, je hoort ook een raar geluid als het gebeurd: GGGG (soort scheuren van papier). waarna je echt letterlijk uit je lichaam zweeft. heel apart
Schuurpapier. Das een omschrijving die ik nog niet eerder gehoord heb. Wel harde knallen die op je af lijken te komen en dan weer verdwijnen in de verte en zo ook wind dat langs je oren raast.

Zelf heb ik vaak het gevoel dat je snel naar voor en achter beweegt terwijl je gewoon stilzit, hard windgeluid met een plop op eind en weg ben ik.

Als er 2 kittens komen wil ik graag van die grijze tijgertjes
Wel nog wat hoge planten en dingen verzinnen om hun jachtinstinct aan te boren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ashavan op 13-10-2006 09:22:11 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_42633684
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Als er 2 kittens komen wil ik graag van die grijze tijgertjes
Wel nog wat hoge planten en dingen verzinnen om hun jachtinstinct aan te boren.
[afbeelding]
Mijn volwassen dames hebben vandeweek een muis gevangen en die voor Purrr neergelegd. Ze bleven net zolang om haar heen zitten en haar weren van de voerbakjes tot ze aan de muis begon. Eerst spelen en zo.
Arm muisje. Maar was wel interessant om te zien hoe de groten zo'n klein ding aanzetten tot de jacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:32:02 #180
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42633749
Dat is het voordeel als je al oudere katten heb. Maar als je van scratch begint ben jij degene die het hen moet aanleren. Trouwens heb je die vette kat nog? Die luiwammes die de hele dag in die hangmand lag toen.
pi_42633938
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Ashavan het volgende:
Schuurpapier. Das een omschrijving die ik nog niet eerder gehoord heb. Wel harde knallen die op je af lijken te komen en dan weer verdwijnen in de verte en zo ook wind dat langs je oren raast.
Die laatste zou ik ook zo omschrijven alsof je in windkracht 11 staat! Alhoewel ik het liever niet doe, ik vind een intreding interessanter
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:45:05 #182
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42634003
Bij mij is het meer afhankelijk van wat ik aan het doen ben en wat meer van toepassing is. Welk middel heiligt het doel zal ik maar zeggen

Daarom zijn "in"tredingen en padwerken wat het meest gebruikt is de laatste tijd.
pi_42634118
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:32 schreef Ashavan het volgende:
Dat is het voordeel als je al oudere katten heb. Maar als je van scratch begint ben jij degene die het hen moet aanleren. Trouwens heb je die vette kat nog? Die luiwammes die de hele dag in die hangmand lag toen.
Da's Chippy. Ja, die is er nog. Nog even vet.
Maar vergis je niet hoor. Ze is actief genoeg als ze iets te jagen ziet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42634468
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb, ooit, lang geleden mn rijbewijs gehaald op vrijdag de 13e...
Betekende natuurlijk wel ongeluk voor de rest van de mensjes...
Ik ben 13 jaar geleden, op vrijdag de 13 de, op huisnummer 13 gaan wonen.............

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:08:54 #185
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42634482
De staat verklaard in de wet dat ze niets van religie afweten. Toch zijn er ladingen feestdagen die vaststaan gebaseerd op geloof. Nu worden er Islamitische feestdagen opgenomen ipv een Christelijke feestdag. Lekker paradoxiaal bezig die staat die volgens de wet geen enkele weet en zeggenschap heeft mbt religie.

Als je bij de werkgever kan aantonen dat je geloof een bepaalde feestdag heeft kun je proberen die dag vrij te krijgen zonder er een vrije dag in te hoeven leveren.

Waarom niet alle feestdagen gewoon afschaffen en iedereen een x-aantal vrije dagen geven.. Als je aangenomen word in het contract laten zetten welke dagen jij volgens je geloof vast laat leggen. Dan weet het bedrijf wanneer je vrij bent en die dagen worden dan van je vrije dagen afgehaald.

Toch blijven er algemene dagen, volgens de staat, die men vrij zal krijgen. De alombekende "Bank Holidays", dagen waarop er gewoon nergens werk activiteit is over de gehele wereld. Als die dagen toevallig samen vallen met een feestdag van je geloof heb je mazzel en hoef je minder dagen op te nemen en kan je dan elders besteden naar eigen inzicht.

Neem kerst als voorbeeld. Het Christelijke feest dat zo ingeburgerd is dat zelfs niet Christelijken het vieren onder het mom "samen zijn" en dergelijke. Afschaffen die handel. Als je dan die dagen wil vieren neem je maar een vrije dag. Vind het wel hypocriet dat velen zeggen niets met het Christendom te maken willen hebben en er niet in geloven, maar wel kerst blijven behouden omdat het hen uitkomt. Daarnaast weet het overgrote merendeel van mensen niet eens meer wat ze vieren. Dus geef gewoon wat vrije dagen die iedereen zelf kan opnemen als het hen uitkomt.

Bevrijdingsdag heb ik ook niets mee. Het hele bedrijf had vrij, maar ik kwam werken en heb elders die dag gewoon opgenomen. Kerst vier ik ook niet, maar iedereen probeerd me wel te dwingen om mee te doen...zelfs de media en economie. Familie die wilt dat je langskomt, dus niet....vrienden die je vreemd aankijken als je geen cadeau's meeneemt. Ja ik heb liever dat ik de dagen op kan nemen en naar eigen inzicht kan invullen zoals ik dat wil.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:10:35 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42634508
Het is toch vrijdag de 13e vandaag voor me Net gister met pijn en moeite de reparatie aan mijn auto kunnen betalen en JA HOOR, wederom een belastingaanslag op de mat gvd waar betaal ik eigenlijk allemaal voor.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42635000
Ashavan for president!
Ik geef je helemaal gelijk. Wat me ook stoort zijn dingen als kerk en staat gescheiden zouden zijn en dan heb je het CDA, CDU... maarja don't get me started over politiek
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:35:42 #188
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42635116
Als we politiek beginnen kan er inderdaad lang gesproken worden. Zeker nu in de verkiezingsperiode. Krijg elke keer steeds meer de indruk dat het Amerikaanser wordt met al dat modder gegooi. Iets wat je 6 jaar geleden een heel stuk minder zag.

Ondanks dat er nieuwe partijen zijn verschenen zie ik er nog steeds geen tussen zitten waar ik mijn stem aan toe vertrouw. Vindt het allemaal kleuters in pakken die dankzij hun academische kennis behoorlijk wereldvreemd zijn geworden. Net zoals in bedrijven bij het kadervolk...heel veel gelul met een waterval aan dure woorden terwijl ze inhoudelijk niks te melden hebben. Beetje interessant lopen doen naar elkaar toe en de gemiddelde Nederlanders met een gebrekkige woordenschat die denkt dat er heel veel dingen gezegd worden. Simpelweg omdat hij niet begrijpt wat er überhaupt gemeld wordt.

Van de week ook. De manager kwam zeggen dat ik niet al te negatief over mocht komen. Toen zei ik wat ik er van vond. Dat ie elke 3-4 maanden een andere structuur heeft, maar op de werkvloer er niets van gemerkt wordt en het werk nog steeds op dezelfde wijze blijft gebeuren. Ach op een gegeven moment ga je er niet eens meer op in en negeer je ze maar half ja knikkend. Je weet toch dat er niets veranderd ongeacht wat er gezegd wordt.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:43:47 #189
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42635309
politiek is sowieso volkomen vervreemd van het volk. Ze denken dat het economisch zo goed gaat in NL maar intussen moet je als alleenverdiener wel droog brood vreten
Misschien moet ik er maar een 2e baan bijnemen ofzo zodat ik mijn huis kan blijven betalen
(en nee dat is geen duur huis )
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:50:57 #190
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42635494
Heb je 2 banen zit je belasting technisch weer te kloten dat je te veel moet afdragen als je niet uitkijkt. Maar naast de economie zijn er natuurlijk meer zaken die niet goed lopen.

Zo even wat koekjes, sinaasappel sap, zak met colaflesjes gepakt. Nu maar weer verder met me werk. Ben bijna klaar en ClassicRock FM geeft wel lekkere arbeids vitamine.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:52:10 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42635532
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
politiek is sowieso volkomen vervreemd van het volk. Ze denken dat het economisch zo goed gaat in NL maar intussen moet je als alleenverdiener wel droog brood vreten
Misschien moet ik er maar een 2e baan bijnemen ofzo zodat ik mijn huis kan blijven betalen
(en nee dat is geen duur huis )
Het is overal hoor, bijna iedereen leeft nog steeds met aangetrokken buikriem.
Ik wil graag thuis zelf voor mijn kinderen zorgen en mijn man is dus éénverdiener en we hebben vaak ook moeite om het hoofd boven water te houden.
Je word bijna verplicht om ook te gaan werken, als mensen dat zelf willen is dat natuurlijk prachtig maar ik wil graag zelf voor mijn kinderen zorgen en als het zo door gaat word dat praktisch onmogelijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:54:34 #192
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42635606
Enige optie is kleiner te gaan wonen, maar dan kom je bij apartementen uit die te klein zijn voor een gezin. Prijzen van huizen zijn rampzalig hoog. De groei in prijs van de afgelopen paar jaar is praktisch verdubbeld :S Of je moet buiten de Randstad wonen. Als ik de prijs en huis van me neef en nicht (Limburg) vergelijk met wat ik kwijt zal zijn...val bijna achter over.

Kan ook tijdelijk werken, ontslagen worden en verder een extra WW of iets dergelijks krijgen. Is tenminste nog iets qua aanvulling op dat ene salaris.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:03:34 #193
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42635887
huizenprijzen zijn tegenwoordig echt belachelijk inderdaad en huren is al helemaal geen optie ivm wachttijden (heb het na 4 jaar maar opgegeven)

Ik betaal voor mijn piepkleine 2 kamer woning al bijna 90.000 euro!
(dat is wel meer dan 2 ton in guldens )
pi_42635944
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Ashavan het volgende:
Enige optie is kleiner te gaan wonen, maar dan kom je bij apartementen uit die te klein zijn voor een gezin. Prijzen van huizen zijn rampzalig hoog. De groei in prijs van de afgelopen paar jaar is praktisch verdubbeld :S Of je moet buiten de Randstad wonen. Als ik de prijs en huis van me neef en nicht (Limburg) vergelijk met wat ik kwijt zal zijn...val bijna achter over.

Kan ook tijdelijk werken, ontslagen worden en verder een extra WW of iets dergelijks krijgen. Is tenminste nog iets qua aanvulling op dat ene salaris.
En zomaar even kleiner gaan wonen is ook niet iets wat makkelijk gaat... Ik krijg mijn huis zoals ie nu is never nooit niet verkocht...
En dan?
Enige optie is particulier huren, waar ik welzeker een hogere huurprijs betaal als nu aan hypotheek.
Maar met dit koophuis op mijn naam zeggen verschillende instanties, verkoop de zooi maar, vreet je geld op en kom dan maar weer bij ons aankloppen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:07:39 #195
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42635980
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
huizenprijzen zijn tegenwoordig echt belachelijk inderdaad en huren is al helemaal geen optie ivm wachttijden (heb het na 4 jaar maar opgegeven)

Ik betaal voor mijn piepkleine 2 kamer woning al bijna 90.000 euro!
(dat is wel meer dan 2 ton in guldens )
Dan heb je het inderdaad slecht getroffen.

Heb hier huizen zien staan, 4 kamer met een oppervlakte van 80 vierkante meter tussen de 125.000-135.000. Zijn laatst nog onder handen genomen dus hoef de komende tijd weinig reperatie e.d. te verwachten. Inwoners hebben ook zelf dingen veranderd waardoor de prijzen 10.000 uit elkaar liggen. Sommige hebben mooie keukens staan.

Ga binnenkort, als het mee zit, ook op zo'n appartement bieden. Staan nog 6-8 vrij in hetzelfde complex. Ga er dan helemaal in me uppie in wonen Heb het voordeel dat ik geen auto heb anders zou ik het net niet redden denk ik. Heb dat ding gelukkig niet nodig dan aangezien het winkelcentrum 5 minuten lopen is, werk is 20minuten fietsen, OV praktisch pal voor de deur.

Huren moet je ook mazzel heb. Soms heb je binnen 4 weken een woning en andere keren ben je makkelijk een jaar of 2 zoekende. Met een huurhuis heb je wel de mazzel dat je een subsidie kan aanvragen als het niet mee zit.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:26:44 #196
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42636495
Goeiemorgen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:27:32 #197
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42636515
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tenzij je liever hebt dat ik je laddie noem. Kan ook. Wil nog steeds wel eens zien of jij echt een meisje bent
ow ja, daar twijfelde jij aan

maar ik ben echt een meisje, echtechtecht
pi_42636941
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ow ja, daar twijfelde jij aan

maar ik ben echt een meisje, echtechtecht
this thread is worthless without pics
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:49:32 #199
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42637090

Mephisto Mariet Sandal

Het bewijs dat ze geen mens is, laat staan van het vrouwelijk geslacht.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:55:27 #200
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42637246
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

this thread is worthless without pics
dat durf ik niet, ik wil anoniem blijven hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')