nou.... ik heb gemerkt dat ik van chocolade na verloop van tijd toch wel misselijk wordt en van dat andere niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:57 schreef vamperotica het volgende:
alles in het kader van je onderzoekje....
Jij ging toch voor chocolade Nok?
Van dat andere kan je ook goed misselijk worden hoor als het 'fout' gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik heb gemerkt dat ik van chocolade na verloop van tijd toch wel misselijk wordt en van dat andere niet.
Maar af en toe is chocola wel lekker dus wissel ik het af in niet evenredige delenBeetje chocola dus, af en toe.
Sorry voor het saboteren van het onderzoek.
Moet je hem eens wassenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Van dat andere kan je ook goed misselijk worden hoor als het 'fout' gaat
zal ik hem dan maar uitleggen;quote:
Wilde net zeggen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal ik hem dan maar uitleggen;
[afbeelding]
Mooi plaatje. Roept herinneringen op. Zou er haast weer zin in krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal ik hem dan maar uitleggen;
[afbeelding]
quote:
De man bepaalt uiteindelijk toch echt of je bevrucht wordt of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
Alsof een man daar uiteindelijk iets over te vertellen heeft. De vrouwelijke biologische klok is stukken sterker dat enige man of rede.
Als er dan maar iets anders is dt je NIET vergeet te kopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Ashavan het volgende:
Biologische klokken heb ik eigenlijk weinig mee van doen. Gelukkig is bij Starseed de batterijen van dat ding leeg dus scheeltAangezien ik ze dan moet kopen zullen ze "vergeten" worden tijdens het winkelen. *sneaky*
En als ie eenmaal opgewonden is...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Grappig trouwens dat haar klokje op batterijen loopt. Miracles of modern science
Ik heb nog zo'n ouderwetse.....die moet je opwinden
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als ie eenmaal opgewonden is...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als ie eenmaal opgewonden is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |