En wat is volgens jou sediment dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:59 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Even de letterlijke tekst
[..]
Het was dus niet eens modder, moeder aarde, waar ze uit voort kwam.
En ook dan is het geen oponthoud maar enkel een natuurlijke barriere om een andere, doch natuurlijke, loop der dingen te bevorderen. Juist het voorkomen van stagnatie en uitslijpen van reeds veel begane paden. Het niet alleen betreden maar zelfs creeeren van nieuwe oevers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:16 schreef Ashavan het volgende:
Engelse uitleg Sediment
Komt bij mij over als troep dat afgevoerd wordt en uiteindelijk samen slib en andere opstoppingen vormt zoals een "dam". Moet dan denken aan constipatie problemen voor de natuur vanwege het oponthoud dat o.a. water ondervind.
Welnee, ligt niet aan jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:
damn wat een stilte weer hier. Of ligt dat aan het feit dat ik even dag kom zeggen![]()
Verhuizen op zich vind ik geen probleem, ben dan ook al vaak verhuisd, wat mij nu erg tegen de borst stuit is dat ik veel aan anderen over moet laten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
ok gelukkig Lilith en Metro![]()
Ow, vreselijk, verhuizen, ik voel met je mee. Ben al te vaak verhuisd in m'n leven, gelukkig heb ik nu m'n plekkie gevonden![]()
ai daar kan ik ook slecht tegen jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Verhuizen op zich vind ik geen probleem, ben dan ook al vaak verhuisd, wat mij nu erg tegen de borst stuit is dat ik veel aan anderen over moet laten.
En dat geeft stress, heel veel stress![]()
daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik wil dat soort dingen ook liever zelf doen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Verhuizen op zich vind ik geen probleem, ben dan ook al vaak verhuisd, wat mij nu erg tegen de borst stuit is dat ik veel aan anderen over moet laten.
En dat geeft stress, heel veel stress![]()
Kan het me voorstellen ja, mijn pa heeft dat ook. Mijn ouders hebben een winkeltje en die is pas helemaal verbouwd en mijn pa vond het echt vreselijk dat ie niks kon doen vanwege zijn ziekte. Nja hij heeft wel wat kleine dingetjes gedaan (eigenwijs als ie isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Het is niet zozeer dat ik dingen niet goed aan anderen over kan laten hoor, heb ik niet echt problemen mee.
Maar dit is de eerste keer dat ik verhuis sinds ik rolstoel gebonden ben, het is nu gewoon zo dat ik het zelf niet meer kan en dat accepteren lukt me nog niet zo goed.
Preciesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Gaat me ook wel lukken hoor, gewoon de confrontatie aangaan.
Even de pijn voelen, boos worden, uit janken, diep zuchten en weer verder gaan![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Even de pijn voelen, boos worden, uit janken, diep zuchten en weer verder gaan![]()
Het is zo erg als je het zelf maaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
nou, toch niet altijd lijkt me ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Het is zo erg als je het zelf maakt
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dealquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe maar. Best begrijpelijk allemaal.
Maar denk vervolgens hieraan: waar anderen hun nek en pootjes breken, breek jij hooguit een wiel. Er "zitten" ook voordelen aan.
En je hoeft niet te sjouwen![]()
En als ik baal van al het gesjouw en er echt geen zin in heb zal ik aan jou denken en een beetje blij zijn dat ik KAN sjouwen.
Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |