Ow, vast wel. En heel soms is het gewoon KUT. puntquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Het is zo erg als je het zelf maakt

wat een mooie dealquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe maar. Best begrijpelijk allemaal.
Maar denk vervolgens hieraan: waar anderen hun nek en pootjes breken, breek jij hooguit een wiel. Er "zitten" ook voordelen aan.
En je hoeft niet te sjouwen![]()
En als ik baal van al het gesjouw en er echt geen zin in heb zal ik aan jou denken en een beetje blij zijn dat ik KAN sjouwen.
Deal?

Da's wel handig...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Volgens mijn zusje moet ik maar een huis op wielen nemen![]()
Als ik dan weer ga verhuizen, hoef ik alleen het huis te verplaatsen![]()

quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Ik heb nog een caravan te koop voor jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

oh okquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:59 schreef Ashavan het volgende:
Even de letterlijke tekst
Het was dus niet eens modder, moeder aarde, waar ze uit voort kwam.

Nee nee, even terug lezenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:59 schreef The_Shining het volgende:
[..]
oh ok
Da's eigenlijk wel logischer, het zijn dus gewoon vrouwen die een beetje "dirty" willen zijn die zich voor Lillith interesseren

Ok ok, dus je wilt gelijk zijn aan de man? Als je werkelijk gelijkwaardig wilt zijn dan zit jij op de oneven dagen on top en de man op de even dagen. Problem solved!quote:

Dat laatste valt waarschijnlijk onder beroepsdeformatiequote:

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:07 schreef vamperotica het volgende:
ook goeie morgen

En dat op de vroege ochtendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:32 schreef nokwanda het volgende:
ja goeiemorgen..........men kan ook zijwaards of doggie hoor. Ja... nou...euh.....en je kunt tegenwoordig als vrouw met wat hulpmiddelen zelfs achter
![]()

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat laatste valt waarschijnlijk onder beroepsdeformatie![]()

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij ook. Leuk wakker worden zo, he

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eigen ervaring.......

nou.... ik heb gemerkt dat ik van chocolade na verloop van tijd toch wel misselijk wordt en van dat andere niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:57 schreef vamperotica het volgende:
alles in het kader van je onderzoekje....
Jij ging toch voor chocolade Nok?

Van dat andere kan je ook goed misselijk worden hoor als het 'fout' gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik heb gemerkt dat ik van chocolade na verloop van tijd toch wel misselijk wordt en van dat andere niet.
Maar af en toe is chocola wel lekker dus wissel ik het af in niet evenredige delenBeetje chocola dus, af en toe.
Sorry voor het saboteren van het onderzoek.

Moet je hem eens wassenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Van dat andere kan je ook goed misselijk worden hoor als het 'fout' gaat

zal ik hem dan maar uitleggen;quote:

Wilde net zeggen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal ik hem dan maar uitleggen;
[afbeelding]

Mooi plaatje. Roept herinneringen op. Zou er haast weer zin in krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal ik hem dan maar uitleggen;
[afbeelding]

quote:

De man bepaalt uiteindelijk toch echt of je bevrucht wordt of nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
Alsof een man daar uiteindelijk iets over te vertellen heeft. De vrouwelijke biologische klok is stukken sterker dat enige man of rede.

Als er dan maar iets anders is dt je NIET vergeet te kopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Ashavan het volgende:
Biologische klokken heb ik eigenlijk weinig mee van doen. Gelukkig is bij Starseed de batterijen van dat ding leeg dus scheeltAangezien ik ze dan moet kopen zullen ze "vergeten" worden tijdens het winkelen. *sneaky*

En als ie eenmaal opgewonden is...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Grappig trouwens dat haar klokje op batterijen loopt. Miracles of modern science
Ik heb nog zo'n ouderwetse.....die moet je opwinden

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als ie eenmaal opgewonden is...

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En als ie eenmaal opgewonden is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |