quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:vanavond een date.
ik ben zenuwachtigggggggghelp

quote:

Die bron van mailtjes is hoogstwaarschijnlijk zo zweef figuur die overal wat achter zoekt. We hebben wel vaker UV stralen die met ons in contact komen te staan. Gaten in de ozonlaag laten ze zelfs nog makkelijker door. Gewoon goed in smeren met zonnebrand zoals ze in Australië doen en vergeet niet een hoofddeksel als bescherming te dragenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:ik zou wel eens een betrouwbare bron van dit fenomeen willen zien ipv een doorgestuurd mailtje

Druk bezig met een huisje dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:29 schreef Ashavan het volgende:
Mijn contract is eindelijk verlengd. Meteen op internet wat info over 2 huizen opgevraagd en makelaars bellen om te bezichtigen. In feite weet ik alles al, wil alleen weten wat die oude bewoners achter laten en hoe dat er uit ziet. Vervolgens met mijn hypotheker en dergelijke alles regelen

Ik beam mezelf wel even astraal ernaar toequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:52 schreef Ashavan het volgende:
Fok! Tru meet bij mij in mijn Tempel kamer

Bevalt het wel een beetjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moggebeetej erg druk met me nieuwe baan

Nee niks, zit ff met wat gevoelens in de knoopquote:

Als je je verhaal ff kwijt wil.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee niks, zit ff met wat gevoelens in de knoop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |