Shit, dat is balen.quote:

yepquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef senesta het volgende:
oh oke, leerde je haar ook zo kennen?

En soms ook terecht natuurlijk, je treft mensen vaak in een erg kwetsbare situatie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
En het is een vaak voorkomend fenomeen waar maatschappelijk werksters en psychologen erg beducht op zijn.

Altijd terecht. mensen komen kwetsbaar bij je en jij helpt en bent zekerheid. Mensen houden van zekerheid en dus van jou. Maar dat kan niet. Men moet juist die zekerheid binnen zichzelf terugvinden en het eigen leven in de hand nemen. Daarom is het ook vaak genoeg deel van het proces.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En soms ook terecht natuurlijk, je treft mensen vaak in een erg kwetsbare situatie.

Verliefdheid nuchter zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef nokwanda het volgende:
Het is sowieso wel okay o te weten voor jezelf wat je eigen motivatie is om verliefd te worden. Even heel nuchter gezien. Het is een emotie maar waarom op die persoon? vanwege welke kwaliteiten?

wie zegt dat de verklaring rationeel moet zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben toch echt verliefd geweest op mensen zonder er een rationele verklaring voor te hebben

Hmm als je dingen bedoeld als: oogopslag, uitstraling, energie rondom iemand ed. Dan zou je het inderdaad kunnen verklarenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wie zegt dat de verklaring rationeel moet zijn?
Ik kan het in mezelf altijd herleiden. Of dat al dan niet rationeel onder woorden te brengen is doet er niet toe. Als ik het voor mezelf maar snap.

Goeiemorgenquote:

hi ladyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:26 schreef vamperotica het volgende:
mogguh

ik nam aan dat het tegen mij wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef nokwanda het volgende:
Het is sowieso wel okay o te weten voor jezelf wat je eigen motivatie is om verliefd te worden. Even heel nuchter gezien. Het is een emotie maar waarom op die persoon? vanwege welke kwaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |