Dan ben ik benieuwd naar je ouwequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef SpongeBob27 het volgende:
moet een beetje wennen aan m'n nieuwe identiteit
*glups*
nee? echt? neeeeee, niet toch? of wel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef SpongeBob27 het volgende:
moet een beetje wennen aan m'n nieuwe identiteit
*glups*
ik denk het. Maar ik weet het niet zeker. Of eigenlijk ook welquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je weets nokje?!?
fucked up van het feestenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef SpongeBob27 het volgende:
wat is geMinnieMoused?
Jij hebt dat filmpje van Disneyland Parijs achter de schermen nog niet gezien dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef SpongeBob27 het volgende:
wat is geMinnieMoused?
dat ook maar dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fucked up van het feesten
Barra is fucking mickey mouse!
nopequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje van Disneyland Parijs achter de schermen nog niet gezien dan?![]()
Kan het zo ook even niet terugvinden. Stond wel o de frontpage.quote:
Je klinkt als jezus die terugkeert op aardquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef SpongeBob27 het volgende:
ok, nu weten jullie waarschijnlijk wel wie ik ben
maar ik ben in vrede teruggekeerd onder een andere naam
Neequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef SpongeBob27 het volgende:
ok, nu weten jullie waarschijnlijk wel wie ik ben
maar ik ben in vrede teruggekeerd onder een andere naam
vanaf 26 juni 2006 maar sinds kort tegen haar gezegdquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:47 schreef senesta het volgende:
Oh wat leuk, sinds kort?
Wordt groot en steeds stouter en mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:34 schreef senesta het volgende:
Ja ik ook denk ik.
Hoe gaat het hier verder met iedereen?
Hoe gaat het met je kitten, Nok?
neequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef senesta het volgende:
En geheel wederzijds?
Oeh dat klinkt als een lekkere knuffeldoosquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wordt groot en steeds stouter en mooi.
Maar ze laat zich nog steeds als een echt kitten in je armen vallen om dan met die haast vloeibare ogen van haar naar je te kijken. Dan wil ze geadoreerd en vertroeteld worden. Pootje op je gezicht en babystyle vastgehouden worden. Ze wil echt mijn hart voelen kloppen. Als ze daar ligt wordt ze helemaal slap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |