De enige dj die ik hier aan nog mis is Roog.quote:Mainroom:
Erick E
Lucien Foort
Fedde Le Grand
Don Diablo
Jip Deluxe
Funkerman
Gregor Salto
Philip Young
MC Gee
VJ Vision Impossible
performance by Gia Melish
Studio:
Baggi Begovic
Madskillz
Youri Donatz
Envotion
Lacroix
Sidney Samson
Restaurant: Gelazer
Billy the Klit
William Shagspeare
Lady Bee
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef Hugster het volgende:
Ik fiets net door mijn buurtje zie ik een rode Alfa 155 met houten stuur en CRX velgen staan
Ik bellen naar het nummer van peu, bingo
Ehm nee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
Bara, cvt voor de Rotax Max gezien?
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Hugster het volgende:
Bara, jij leest alles na. Check dit voor je Maxje![]()
Gewoon CVT op de kartAltijd boven die kut 7500 rpm waaronder een max dood is
![]()
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
Net toch een gave race gehad bij GTR2 beste van m'n leven![]()
Iedereen voorin ree enorm clean enzo 2 wide door de bochten over de halve baan![]()
Niet op gelet, hij kwam nog even naar buiten, hij woont echt nog geen 100 meter bij me vandaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef BazzoS het volgende:
Peu gespot dusZaten de vloermatjes er nog in?
Je pedaal aankijken is al volle powerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoooooooooo das stukje geile techniekhebbe hebbe
![]()
Hoe zal dat in de regen zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je pedaal aankijken is al volle power
Ik zag het een paar weken geleden liggen voor 1200 britse ponden voor de Max en 1500 pond voor schakelkarts![]()
Mja jawel, maar rotax is veul goedkoper en makkelijker in onderhoudquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
geeft een schakelkart niet meer uitdaginbg en voldoening dan een cvt?![]()
Ik wil het er ook niet opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
geeft een schakelkart niet meer uitdaginbg en voldoening dan een cvt?![]()
Dezelfde fabrikant heeft het ook voor schakelblokkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja jawel, maar rotax is veul goedkoper en makkelijker in onderhoud
Ooit komt er wel een shifter
Die gein zullen ze toch niet toelaten in wedstrijden denk ik zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil het er ook niet oppookje beuken
Maar ik zag dat pa zich al wel uitgebreid had laten informeren voor die shit op mijn max![]()
Geen idee, best apart denk ik. Want hoor ik het nou goed dat je blokje rond de 11k rpm blijft? Natuurlijk tot aan de begrenzer van 13.500 rpm.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe zal dat in de regen zijn?
daar wil je niet continu vol vermogen![]()
Ik heb geen idee. Ik rij er toch geen wedstrijden mee want mijn max heeft al 7pk meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die gein zullen ze toch niet toelaten in wedstrijden denk ik zo?
Zo wel dan heeft binnen notime iedereen zo'n ding
Ja continu vanaf 11000 toeren een bocht ui trekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee, best apart denk ik. Want hoor ik het nou goed dat je blokje rond de 11k rpm blijft? Natuurlijk tot aan de begrenzer van 13.500 rpm.
nee , bij de schouw een week eerder een barst in een stopcontact doos en in de plee waren de tegels niet goed uitgekomen waardoor er een gootje liep, maar dat was allemaal opgelost , vandaag was alles netjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef lipje het volgende:
teert Bo, nog gebreken gevonden bij de oplevering?
Ik zie nog even niks over het gewicht staan op het moment.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef vlad het volgende:
hoeveel extra gewicht zeul je mee met zo'n cvt?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja continu vanaf 11000 toeren een bocht ui trekken![]()
Zal wel raar klinken denk ik![]()
http://www.karting1.co.uk(...)n-for-karts-test.htmquote:its makes your kart go faster, and increases the life of your motor. Imagine how many hours on your Rotax engine you?re saving if it is only revving to 11,500rpm? It is an engineering marvel.
Je hebt mail trouwens, zag het mailtje net pasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef ook_gek het volgende:
maar dan praat je over de wat modernere/geavanceerde computergestuurde cvt's die niet in een kart zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef M5 het volgende:
CVT is best gaaf om mee te rijden. ook in gewone auto's. Een goede CVT zorgt er voor dat als je niet vol op het gas trapt, het ding ook niet z'n max. power op zoekt.
Ik had juist meer slijtage gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
http://www.karting1.co.uk(...)n-for-karts-test.htm
Er is ook een heel geil wankelmotorblokje voor karts nu die een vriend van mij pa importeert. Ik zal even een linkje zoeken. Die dingen zijn kleinEn meer power dan een schakelkart. Ze zijn zelfs begrenst omdat ze anders te snel zijn, maar dat kan je weer oplossen door wat kleine maatregelen.
http://www.karting1.co.uk/wankel-kart-test.htmquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef vlad het volgende:
wankelmotoren zijn tofuit een kleine cilinderinhoud kan gruwelijk veel vermogn gepeutert worden
![]()
![]()
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dan praat je over de wat modernere/geavanceerde computergestuurde cvt's die niet in een kart zitten![]()
dat mag je doen tijdens je house warming partyquote:
dat word nummertjes trekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef vlad het volgende:
[..]
dat mag je doen tijdens je house warming party![]()
zeker met starre achterasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat is
Mja op www.cvkarting.co.uk zie je wel dat ze 2e zijn geworden met dat systeem in de regen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat is
Niet zo vreemd als je ca. het dubbele aantal arbeidsslagen -rotaties per omwenteling van de kruk as leverd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef vlad het volgende:
wankelmotoren zijn tofuit een kleine cilinderinhoud kan gruwelijk veel vermogn gepeutert worden
![]()
![]()
Mja ik denk ook dat ze bij on/off bedoelen als je gas vol indrukt..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
Dan rij je in de regen toch zonder CVT. We halen ze iedere keer toch bijna helemaal weer uit elkaar, kan die CVT er ook nog wel bij/af
mjah 55 officieel. Het is groot zat voor mij, alleen niet voor iedereen tegelijk die het woord house warming genoemd heeft tegen mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar formaat moet ik zeggen![]()
50m2 was het toch?
dat meen je nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je ca. het dubbele aantal arbeidsslagen -rotaties per omwenteling van de kruk as leverd.
Me ma zit elke keer te zaniken dat 50m2 niet groot genoeg isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah 55 officieel. Het is groot zat voor mij, alleen niet voor iedereen tegelijk die het woord house warming genoemd heeft tegen mij![]()
ja maar 2800pond? neertellen voor een motor is minder leukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef vlad het volgende:
low end torque is geweldig bij die dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |