Zeiksnorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Had dan gelijk een knipoog gedaan als Pi. Zie Pi.
Misschien gaat ie nu wel achter Alex aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef Etcetera het volgende:
George homogoh, had ik niet verwacht
o wacht, ik had er nooit over nagedacht: het interesseert me niet, als hij maar braaf George blijft spelen in GA
quote:quote:
Grey's Anatomy T.R. Knight is gay, he has confirmed exclusively to PEOPLE.
"I guess there have been a few questions about my sexuality, and I'd like to quiet any unnecessary rumors that may be out there," Knight tells PEOPLE in a statement. "While I prefer to keep my personal life private, I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me."
Knight, 33, plays the unassuming Dr. George O'Malley on the hit ABC drama.
uhm....... videorecorder????quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:11 schreef marit1978 het volgende:
weet iemand hier welke aflevering er morgen uitgezonden wordt?
ik moet helaas werken.. .dus moet andere manieren verzinnen het niet te missen !
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:23 schreef Cee het volgende:
Daar gaat m'n voorgenomen huwelijk met T.R. Knight. Damn.
Het is inderdaad aflevering 20quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef Xurk het volgende:
Als ik op TV.com tel is het aflevering 20 [van de 27]: "Band Aid Covers the Bullet Hole"... wat een lang seizoen zeg
Ik denk het niet, ze opereerde ja zeg maar die jongen die zo stom was om zn eigen vinger af te snijdenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:18 schreef bladibladibla het volgende:
Callie is leuk! Is zij nou een resident?
Ze vreet George op in bed......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef Etcetera het volgende:
ze is precies wat george nodig heeft
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:12 schreef Lentigo het volgende:
Ik vind Callie er echt veeeel te hoerig uitzien..
voor een artsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:12 schreef Lentigo het volgende:
Ik vind Callie er echt veeeel te hoerig uitzien..
Maar ik vind die Callie wel leukquote:
Meredith is nogal een muts.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar ik vind die Callie wel leuk. Beter dan Meredith in ieder geval.
Callie is een orthopedic resident.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:18 schreef bladibladibla het volgende:
Callie is leuk! Is zij nou een resident?
daar heb ik echt keihard om gelachenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Nuna het volgende:
En die opmerking van Christina tegen George nadat ze doorhad dat Callie op hem viel: 'Oh, dan heeft ze vast ook wel een bank.'
Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef reese.com het volgende:
Callie is een orthopedic resident.
Dat was vorige week helemaal op het einde volgens mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik had bij het 'previously on Grey's Anatomy'-filmpje aan het begin even het idee dat ze een aflevering overgeslagen hadden ofzo. We zagen toen een paar dingen die we nooit daadwerkelijk gezien hebben, toch? George die gekwetst bij Meredith het bed uit springt en er was nog iets, volgens mij.
Ja eten ook nog 2 andere vrienden vanavond bij hem, dus ben bang dat die mij geen GA gaan laten kijkenquote:
Nope, ze maakt het uit en duikt me MCsteamy het bed in.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef Etcetera het volgende:
ze is precies wat george nodig heeft
Jeh right .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Nope, ze maakt het uit en duikt me MCsteamy het bed in.
Great minds think alikequote:
Daarmee moet je in het USA topic zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef linebear het volgende:
vanmorgen aflevering 29 gezien
damn... zat bijna te janken
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een tvp.
ik wil McSteamy...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een tvp.
I know. Maar gelukkig kom jíj wat dichter in mijn bereik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil McSteamy...
maar sommige dingen liggen buiten je bereik.... face it, Erikje
En nu ineens wordt je hetero? Of noem je babette nu een manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Maar gelukkig kom jíj wat dichter in mijn bereik.
hou nou 's op met dat off-topic geblaat, Rena!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef rena het volgende:
En nu ineens wordt je hetero? Of noem je babette nu een man![]()
![]()
Ik haalde topics door elkaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou nou 's op met dat off-topic geblaat, Rena!!![]()
![]()
Fijn dat je dat even met ons deelt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef linebear het volgende:
vanmorgen aflevering 29 gezien
damn... zat bijna te janken
ik ben alvast begonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:24 schreef Nuna het volgende:
De chocola ligt al klaar haha.
Je kent me toch...quote:
quote:Alex zei tenminste waar 't op staat!! en zie 't resultaat van deze verbale trap onder George's reet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |