quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef _van_puffelen het volgende:
Hey weet je wat ik net zag ;Y
[afbeelding]
Ze waren aan het vlooien echt supergrappig gezichtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:45 schreef venomsnake het volgende:
aaaargh, Aapjes gemist vanmorgen..![]()
Wat leuk..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:46 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ze waren aan het vlooien echt supergrappig gezicht![]()
Aapjes vind ik echt jammer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:43 schreef EvilThijn het volgende:
Haha iedereen is er weer...jullie hebben zebra's/hertjes en appjes gemist![]()
Ja idd..er is vast een hele kudde met kleintjes erbij buiten beeldquote:
Jep, maar ik denk dat er ook personen buiten Zuid-Afrika dat ding kunnen besturen ivm tijdverschillen en de mensen daar moeten ook slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef EvilThijn het volgende:
Het is daar een uur later dan bij ons toch?
Hij heeft er zin in zo te zienquote:
Mischien moet hij eens inzoomen op het zwembad bij het resortquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:05 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Hier woont onze cameraman
Hij wilde even zien of zijn auto er nog stond..![]()
ja, wie weet gebeuren daar ook beestachtige dingen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:09 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Mischien moet hij eens inzoomen op het zwembad bij het resort![]()
Vette amerikaanse toeristen met rood verbrande lichamenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja, wie weet gebeuren daar ook beestachtige dingen..![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:15 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Vette amerikaanse toeristen met rood verbrande lichamenZien we toch nog nijlpaarden
![]()
Yammie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:20 schreef Impry het volgende:
Hij heeft nu ingezoomd op zo'n mierentrechter volgens mij. Insecten lopen daar dan in en kunnen er niet meer uitkomen. Onderin zit een mier ze op te wachten om ze lekker op te peuzelen
Een mierenleeuw dusquote:Op de bijgaande foto’s zie je tussen de stenen enkele kleine kratertjes. Dit zijn de kratertjes van de Mierenleeuw, dat is de larve van een gaasvlieg en ziet er enigszins kreeftachtig uit.
In fijn korrelig zand graaft deze larve zich in en zo ontstaat het kratertje. Komt nu een mier in het kratertje, dan springt de mierenleeuw een beetje omhoog om met zijn schaartjes de mier te vangen, die hij dan direct mee onder het zand trekt om op te eten.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:20 schreef Impry het volgende:
Hij heeft nu ingezoomd op zo'n mierentrechter volgens mij. Insecten lopen daar dan in en kunnen er niet meer uitkomen. Onderin zit een mier ze op te wachten om ze lekker op te peuzelen
Ik had het een keer op Discovery gezien en die negert waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om naar te kijken.
Hier had ik nog nooit van gehoord.
Rellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:26 schreef venomsnake het volgende:
hehe, overal zijn gevechtjes bezig op de grond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |