Haha nee dat is de linker in dit geval is het de arteria subclavia dextra.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef intoxicated het volgende:
Die ene hele dikke met een boogje en een heleboel zijtakjes!![]()
Nou, toevallig weet ik nog wel dat hij onder de aortaboog doorgaat en hij achter het ligamentum arteriosum ligt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef intoxicated het volgende:
Die ene hele dikke met een boogje en een heleboel zijtakjes!![]()
Ga jij eens even snel studeren danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, toevallig weet ik nog wel dat hij onder de aortaboog doorgaat en hij achter het ligamentum arteriosum ligt.
Toch?
Maakt niets uit. Maar geen bursitis?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:43 schreef gohan16 het volgende:
ja abductie! (shame shame)
van een 6de jaars verwacht ik een meer volledig antwoordquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:46 schreef DDM het volgende:
Tendinitis?
Hoe heet dat ding. M. supraspinatus tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
van een 6de jaars verwacht ik een meer volledig antwoord
Ja dat is t
Vorige week tijdens het werkcollege gaf iemand met een heel benepen stemmetje als antwoord op een vraag van de docent "ja, ik ben eerstejaars, ik zit in de verkeerde zaal, maar ik vind het wel heel erg interessant...". De uitroepen "òòh, wat zielig" waren niet van de lucht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja als de les heel saai is, wil ik nog wel eens de andere college zaal in het gebouw pakken
Nou, ik heb het even nagekeken en volgens mij heb ik het wel goedquote:
Ik had het over de rechterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik heb het even nagekeken en volgens mij heb ik het wel goed(Grant's Fig 1.63 & Moore 1.59). Ik bedoel dan wel de linker he (sinistra?).
Hij is bij jomanda geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef DDM het volgende:
[..]
Wat zou een verklaring zijn voor het verdwijnen van de orthostase?
Nee. Leuk bedacht, maar het gaat om het gebeuren bij verandering van positie. Zelfs hypertensie kan dat compenseren. Tenzij je rondloopt met een druk van 250/180 mmHg ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:07 schreef mol_air het volgende:
hypertensie e.c.i.?
edit: die als het ware de hypotensie compenseert en dus geen hypertensie-beeld geeft![]()
die boekenclub?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:07 schreef mol_air het volgende:
hypertensie e.c.i.?
edit: die als het ware de hypotensie compenseert en dus geen hypertensie-beeld geeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |