Ik ben blij dat je het toegeeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef PPAUL het volgende:
haha zekers te weten! hij is niet groot idd, maar geloof dat jij je handen er wel aan vol hebt
hé joh... SC is verderop newbiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef PPAUL het volgende:
haha ja idd, bedoel vertel mij iets nieuwsloop al 18 jaar met dat ding rond :"(
nu word ik weer beschuldigd van SC en ik begon niet over mijn " joop? "quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
hé joh... SC is verderop newbie![]()
en hou die verhalen over je joop voor je![]()
Ik zie geen modje zeuren, het is Sloffie maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:36 schreef PPAUL het volgende:
[..]
nu word ik weer beschuldigd van SC en ik begon niet over mijn " joop? "
joop??? noem jeje gevalletje joop???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:36 schreef PPAUL het volgende:
[..]
nu word ik weer beschuldigd van SC en ik begon niet over mijn " joop? "
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie geen modje zeuren, het is Sloffie maar!
Nog 20 minuutjes!
joop/henk/mijn geval/de hond... etc. het is maar net hoe de situatie isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
joop??? noem jeje gevalletje joop???sjonge jonge wat is dat toch met jongens en hun "ding" een naam geven whaha
ach je hebt et ook goed gedaan hoor,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:43 schreef Sloffie het volgende:
[..]
het is sloffie maar??
wehhehe... wil ik is een keer wat "goeds" doen is het nog niet goed
![]()
![]()
boeiuh!
![]()
en dan??? kut, dan moet ik naar school toe whahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
nog 3minuten
mogen wij ook stemmen eigelijk??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
De inzending is gesloten ja![]()
Jullie mogen nu gaan stemmen!
Iedereen mag stemmenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mogen wij ook stemmen eigelijk??zo ja doek da wel als ik weer terug uit school ben
ben nu toch al te laat whehe, fok is verslavend
![]()
![]()
nee duh ben niet zo'n zieligerd die op zichzelf ga stemmen whahaha net als bij sugababesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iedereen mag stemmen. Ook de mensen die meedoen, zolang het maar niet op jezelf is
!
niet als ze geregistreerd zijn met die email adressen lijkt me 1 stem per account lijkt me??, damn nu zit ik NOG hier whaha DOEI!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Repeat het volgende:
dat stemmen via mail is trouwens wel een uitzonderlijk slecht idee. Zo kan je toch onwijs vaak gaan stemmen met verschillende emailadressen
Je behoort je username er bij te zetten, dus als ik iets verdachts vind kan ik het controlerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Repeat het volgende:
dat stemmen via mail is trouwens wel een uitzonderlijk slecht idee. Zo kan je toch onwijs vaak gaan stemmen met verschillende emailadressen
Check Liiszle's OP.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef quickie1985 het volgende:
waar staan de fotos???
Op jezelf?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:42 schreef liiszle het volgende:
tof, ik ga stemmen
nee mag nietquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee mag nieten ik stem ook niet op mezelf
Zeur niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef quickie1985 het volgende:
eigen schuld dikke bult?
na, je wist t al een poosje toch ? had je ook fotos eerder kunnen doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik mag niet meedoen, zeg er is iets van.
Al gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:42 schreef liiszle het volgende:
tof, ik ga stemmen
Ach ja, het is wel eigen schuldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
na, je wist t al een poosje toch ? had je ook fotos eerder kunnen doen
maar goed..wel jammer.![]()
quote:
Boeide me bij de jongens totaal niet, nog nooit van 1 van hen gehoordquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet nog even goed overwegen wie mijn welverdiende stem gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |