hoezo nieuwe geopend? ik maakte de 300e postquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm lukt dus niet de topic te veranderen als je op invoeren hebt geklikt merk ik dus net in een ander topic, ik had toevallig ook al een nieuw topic geopend maar daar wel III gezet dus... maja kijk maar waar je in ga posten
oh zo hehe ja ik was bezig met een post voor meneertje arend ofzo en toen ik op invoeren drukte was tie vol, toen dacht ik van, achja dan maar ff een nieuwe makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo nieuwe geopend? ik maakte de 300e post
Hoe kríjg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh zo hehe ja ik was bezig met een post voor meneertje arend ofzo en toen ik op invoeren drukte was tie vol, toen dacht ik van, achja dan maar ff een nieuwe makenen toen was deze er nog niet en had ik per ongeluk in een verkeerd forum gedeelte gepost whaha
en toen deed ik het opnieuw en toen stonden er 2 in pub whehe
maja boeiend
alleen de mijne staat wel onder III
ik niet, want ik durf nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef Miss_S het volgende:
ben benieuwd wie er nog allemaal mee gaat doen
Je bent de "Ik ben lief." van Niek nog vergetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
En alle baggermeuk, ellende verwijderd. We gaan het nu hier gewoon netjes houden.
en om van die angst af te komen stonden jouw foto's er al vrij vroeg bij? heel geloofwaardigquote:
Dat zijn fotos van 14.gifquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:38 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar je doet toch mee...
of stiekem foto's van google
ik heb wel fatsoenlijke foto's... maar gewoon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:45 schreef Pluizel het volgende:
[..]
en om van die angst af te komen stonden jouw foto's er al vrij vroeg bij? heel geloofwaardig
ik ben wel echt te laf overigens(en ik heb geen fatsoenlijke foto's op m'n laptop staan, dat ook)
[edit] ff een lelijke typo weggehaald [/edit]
Goed zoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Sloffie het volgende:
whheheheh ik zie dit topic nu pas...
*is bezig 2 foto's uit te zoeken
Gewoon meedoenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wel fatsoenlijke foto's... maar gewoon.
Oh lala, wat werd er gezegd danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef mrkanarie het volgende:
Allemaal net geluisterd naar ActionRadio uiteraard.
Ik was er met melanie_the_miss aan het praten over de PUB-verkiezingen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh lala, wat werd er gezegd dan?
Gelukkig maak jij niet duidelijk dat jij grote lelijke tieten hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Miss_S het volgende:
waar kan ik die kleine tieten bestellen?
*is nog steeds pissig om haar nieuwe 75E*
ontopic
zijn er echt niet meer mensen die mee willen doen tot nu toe?
last van je rug!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:56 schreef Miss_S het volgende:
wel heel duidelijk dat je geen vrouw bent anders zou je me begrijpen
nou vooruit.. hoe meer mensen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon meedoen.
De mensen die je belachelijk maken hebben gewoon een kleine piemel of kleine tieten.
zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nou vooruit.. hoe meer mensen hoe meer vreugd
gewoon op nieuw topic maken gekliktquote:
ik zal eens gaan kieken hoorquote:
nee, camping t'hop in wijckelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:44 schreef Frederiqueske het volgende:
is 1 van die foto's genomen op bosbad hoeve????? lijkt er wel op moet ik zeggen..
ah ok, het leek er ff op whehe ik denk, heej een bekende hierro whehequote:
ja iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef PPAUL het volgende:
jeezs, hoezo staan veel van die stakkers met een "ontbloot" boven lichaam op de foto. net alsof ze dan meer stemmen krijgen of er beter uit zien.. en sommige foto's zijn in mijn ogen iets "te" "gemaakt"![]()
haha, je moet wat he.. als je niks meemaakt..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef PPAUL het volgende:
jeezs, hoezo staan veel van die stakkers met een "ontbloot" boven lichaam op de foto. net alsof ze dan meer stemmen krijgen of er beter uit zien.. en sommige foto's zijn in mijn ogen iets "te" "gemaakt"![]()
haha..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef PPAUL het volgende:
haha kijk en daarom doe ik niet mee! omdat mijn foto's toch altijd van die half-gare uitgaans foto's zijn! en ik ga niet me "buikspieren"laten showen op zoown topic! haha ik show ze helemaal niet vaak want ik heb ze amper !
maar jaah de nerd is weer hip wordt er gezegt dus mischien komt het met mij wel goed
Jij hebt een kleine piem0lquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef PPAUL het volgende:
haha kijk en daarom doe ik niet mee! omdat mijn foto's toch altijd van die half-gare uitgaans foto's zijn! en ik ga niet me "buikspieren"laten showen op zoown topic! haha ik show ze helemaal niet vaak want ik heb ze amper !
maar jaah de nerd is weer hip wordt er gezegt dus mischien komt het met mij wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |