En waarom weet jij dat z'n nieuwe vriendin zo ervaren is op andere gebieden rond sex?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
Mijn papa () doet na het eten altijd een dutje na het eten, hij is al bijna 50 , so blame him... maar goed.. ware het niet dat hij nu klein half jaartje een nieuwe vriendin heeft, 10 jaar jonger ofzo... die ervaren is op het gebied van SM, BDSM, bondage, weet ik het wat ( dont care als die 3 termen hetzelfde betekenen! )..
maar nu ligt hij verdomme elke keer te kreunen bij het leven in dat dutje...en dat klinkt zo ranzig!!en dan wil ik niet wéten wat ie droomt.. en als ie wakker wordt vraag ik: "Was het lekker?
" dan weet ie vaak niet eens wat ie gedroomd heeft...
Jij ook, anders had je dit ook niet kunnen vertellen aan ons.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
die ervaren is op het gebied van SM, BDSM, bondage, weet ik het wat ( dont care als die 3 termen hetzelfde betekenen! )..
Ik wilde het niet vragen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat z'n nieuwe vriendin zo ervaren is op andere gebieden rond sex?
Als je 't niet wilt weten, waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
maar nu ligt hij verdomme elke keer te kreunen bij het leven in dat dutje...en dat klinkt zo ranzig!!en dan wil ik niet wéten wat ie droomt.. en als ie wakker wordt vraag ik: "Was het lekker?
Die vraag houd mij ook bezig..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat z'n nieuwe vriendin zo ervaren is op andere gebieden rond sex?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
kijk, dat is nu echt goor. auders zauden geen sexs moeten mogen.
omgquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Kizim het volgende:
wou dat mijn paps ook een vriendin had die aan SM etc doet![]()
Ik gun het hem iig wel![]()
Wat? Die vriendin, of dat hij een pak slaag krijgt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Kizim het volgende:
wou dat mijn paps ook een vriendin had die aan SM etc doet![]()
Ik gun het hem iig wel![]()
beiden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat? Die vriendin, of dat hij een pak slaag krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Eh, Wow....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Ik hoop echt voor je dat je ontzettend goed kan pijpen, anders wordt het nooit wat met je.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Die van jou hadden dat inderdaad nooit moeten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
gneis!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Mental image van je eigen ouders die bezig zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Renesite het volgende:
O...
My...
Hell...
Pappa. 50 jaar.
Vriendin. 40 jaar.
SM, Bondage...
Nee!!!!!
Mijn pappa is...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mental image van je eigen ouders die bezig zijn?![]()
Nou, eigenlijk was alleen BDSM al genoeg geweest, aangezien dat voor:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
ervaren is op het gebied van SM, BDSM, bondage, weet ik het wat ( dont care als die 3 termen hetzelfde betekenen! )..
Bewijs dat maar eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was alleen BDSM al genoeg geweest, aangezien dat voor:
Bondage & Discipline (B&D)
Domination & Submission (D&S)
Sadism & Masochism (or Sadomasochism) (S&M)
Staat. Bovenstaande heb ik overigens van Wikipedia geript
mooi woord! iets voor tktquote:
Lief...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Thrilled het volgende:
Mijn papa () doet na het eten altijd een dutje na het eten, hij is al bijna 50 , so blame him... maar goed.. ware het niet dat hij nu klein half jaartje een nieuwe vriendin heeft, 10 jaar jonger ofzo... die ervaren is op het gebied van SM, BDSM, bondage, weet ik het wat ( dont care als die 3 termen hetzelfde betekenen! )..
Hell yeah!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Renesite het volgende:
O...
My...
Hell...
Pappa. 50 jaar.
Vriendin. 40 jaar.
SM, Bondage...
Nee!!!!!
Hell Yeah!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:54 schreef Max_Dark het volgende:
Videotape 'm en laat het resultaat zien?
jauw auders hebben goet hun best gedaan ofnietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
openlijk gepraat thuis?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
er wordt in iedergeval openlijk gekreund!quote:
Gore smeerlapsquote:
Straks vertel je me nog dat z'n vader hem de 'kneepjes' van het vak heeft geleerd.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Straks vertel je me nog dat z'n vader hem de 'kneepjes' van het vak heeft geleerd.
Hamvraag, als je bij haar eet. Doe je dan ook aan SM?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef Thrilled het volgende:
nja mn pa zn pc staat naast die van mij dus als hij met zn vriendin zit te chatten draai ik af en toe mn hoofd en dan zie ik termen als bdsm voorbij komen enzo.. af en toe heeft ze een avatar van haar in een "geile" pose en ze heeft beertjes met sm outfit aan dr autospiegel hangen..
ja ik kreun ook
en ik zei toch dat ik niet wist of bdsm, sm , bondage hetzelfde was
en ik ben 18, zoals hierboven staat, en dan eet ik over het algemeen nog wel thuis, tenzij ik bij blackletter ben
Sickquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Hamvraag, als je bij haar eet. Doe je dan ook aan SM?
Zo ja; het zit in de familie. Beeld nu eens je overovergrootvader en moeder in die SM deden.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:54 schreef Max_Dark het volgende:
Videotape 'm en laat het resultaat zien?
sjezus stelletje kleuters :quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Heb je die 'nieuwe vriendin' ook al zelf uitgeprobeerd?![]()
Ben ik tegenwoordig meervoud?quote:
neequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig meervoud?![]()
ik heb ouders die nog heel blij met elkaar zijn. maar ik kan me indenken dat ik, als hormonendgierend ventje in de pubertijd, ook best wel een hard pikkie zou kunnen krijgen van een geile, jonge, ruige vriendin van mijn vader.quote:
leer nederlands ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef Topmaat het volgende:
Hoe durft hei so fies te droomen ! TE Fiezerik !
jij ook niet, we hebben al genoeg mensen met een IQ onder NAP in dit land.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Maakt niet uit we hebben dijken en watergemalenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij ook niet, we hebben al genoeg mensen met een IQ onder NAP in dit land.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maakt niet uit we hebben dijken en watergemalen![]()
dus toch!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maakt niet uit we hebben dijken en watergemalen![]()
Boh gek, iedereen weet toch dat jij en blackletter dezelfde persoon isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef Thrilled het volgende:
nja mn pa zn pc staat naast die van mij dus als hij met zn vriendin zit te chatten draai ik af en toe mn hoofd en dan zie ik termen als bdsm voorbij komen enzo.. af en toe heeft ze een avatar van haar in een "geile" pose en ze heeft beertjes met sm outfit aan dr autospiegel hangen..
ja ik kreun ook
en ik zei toch dat ik niet wist of bdsm, sm , bondage hetzelfde was
en ik ben 18, zoals hierboven staat, en dan eet ik over het algemeen nog wel thuis, tenzij ik bij blackletter ben
surequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:09 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Boh gek, iedereen weet toch dat jij en blackletter dezelfde persoon is![]()
Jouw ouders hadden er inderdaad nooit aan mogen beginnen! Ongelofelijk, wist niet dat er mensen bestonden die zoveel fouten in 1 zin konden maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
Tien of zo jaar jonger dan de 50 jarige vader, scheelt ze dus maar 22 jaar van TS. Moet kunnen.quote:een geile, jonge, ruige vriendin van mijn vader
geloof me, mn pa is zo'n iemand die daar graag over opschept en het niet erg vind als ik dat "per ongeluk" lees...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tien of zo jaar jonger dan de 50 jarige vader, scheelt ze dus maar 22 jaar van TS. Moet kunnen.
Maar ik heb moeite te geloven dat die vader zich zo op zijn computer laat kijken terwijl ze de volgend billenkoeksessieaan het besprreken zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |