Heb er wel van gehoord, maar is dat niet voor Breezah-volk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef BattleLies het volgende:
Wie van jullie zit er eigenlijk bij Hyves? ik heb me er net bij ingeschreven .. wil ff wat vriendjes toevoegen
Owee als je mij uitnodigt.. dan ban ik je gelijk voor de rest van je leven..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef BattleLies het volgende:
Wie van jullie zit er eigenlijk bij Hyves? ik heb me er net bij ingeschreven .. wil ff wat vriendjes toevoegen
ja! die mailtjes sturen om nieuwe mensen uit te nodigen vind ik ook bullshit!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Owee als je mij uitnodigt.. dan ban ik je gelijk voor de rest van je leven..
Heb ik ook tegen andere vrienden gezegd, dus je bent geen uitzondering. Man o man, wat een spam-systeem is dat wel niet..![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef FJD het volgende:
Even kijken hoe hoog het cultuur gehalte is
Huuuuuh peard daar heb je Dimitri!
Neucken in de Keucken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef FJD het volgende:
potverdorie ursel, das pas eersteklas rukmateriaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef ursel het volgende:
IJssie, speciaal voor jou
Kunstelijk bloot..![]()
ik zit ook bij hyves, echt wat een kutprogramma is dat zeg, wou een tijd geleden mn account laten verwijderen, dat kan dus gewoon nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef BattleLies het volgende:
als het goed is dekkeredquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:20 schreef BattleLies het volgende:
Hier voor de jonkies onder ons...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef FJD het volgende:
Kwam het tegen en moest gelijk aan jou denken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
potverdorie ursel, das pas eersteklas rukmateriaalen zo veel ook
daar ben ik nog wel even mee zoet
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Inco geownt met FIFA 07: 0 - 3
Jaaa ik kom er zo aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef ursel het volgende:
![]()
En hup.. nou weer ff BF2 aanslingeren joh.
ga je BF2 spelen nu ik er niet benquote:
My little pony..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef IJsmuts het volgende:
ursel bij zn server, iedereen aan het pwnen![]()
[afbeelding]
ROB Gquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
XTC YOU GOT WHAT I NEED![]()
my little friend
heb ik live gezien in Zak![]()
moest kiezen tussen neucken en spammenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef -Raffie- het volgende:
Dacht dat jij er vanavond niet zou zijn
quote:
Aah gezelligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
moest kiezen tussen neucken en spammen![]()
maar ik ga zo donnie brasco kijken, dus.....
frank en zon? jij gelooft het zelf?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:59 schreef IJsmuts het volgende:
DJ Frank, te lang in de zon gelegen en iedereen aant pwnen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |