abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42571235
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:07 schreef Rhoffeltje het volgende:

[..]

Ten eerste.. vind ik het raar dat jij mij naam zo vaak gebruikt hier...

Ten tweede.. ik heb je al gezegt ik bemoei me niet met wars... ik vroeg mensen alleen om toetevoegen aan cb, niet voor wars maar meer voor het zien van members in de clan (heb ik je verteld)
[..]

Dus ik heb daarom ook gemailt dat die ladders weer delete mocht worden.. tot dat jullie er klaar voor waren..

Kortom, de fokkup up bemoeizuchtige manieren van Ow1r om zich met een clan te bemoeien waar hij werkelijk geen moer verstand van heft wordt plotseling wel gewaardeerd en word dat topic online geplempd..

Hier heb ik dus helemaal niks mee te maken..
De hele tekst die ik geschreven heb is niet TEGEN jou! Als je dat zo voelt dan wil ik zeggen dat ik het zo niet bedoeld heb; sorry!
Het hele verhaal is geschreven om duidelijkheid te scheppen tegenover de mensen waarbij verwarring is ontstaan omtrend clanbase en de wars. Jouw naam werd dus genoemd ter verduidelijking van het een en ander, niet omdat jij iets verkeerd hebt gedaan! Snap je?!

Sorry als ik het zo geschreven hebt dat jij je persoonlijk aangevallen voelt.
Altijd blijven lachen!!
pi_42571435
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:29 schreef BattleLies het volgende:

[..]

De hele tekst die ik geschreven heb is niet TEGEN jou! Als je dat zo voelt dan wil ik zeggen dat ik het zo niet bedoeld heb; sorry!
Het hele verhaal is geschreven om duidelijkheid te scheppen tegenover de mensen waarbij verwarring is ontstaan omtrend clanbase en de wars. Jouw naam werd dus genoemd ter verduidelijking van het een en ander, niet omdat jij iets verkeerd hebt gedaan! Snap je?!

Sorry als ik het zo geschreven hebt dat jij je persoonlijk aangevallen voelt.
Die van jou niet.. je vernoemde me naam waar nodig.. maar mr_baus daar in tegen..
Ik wordt nu aangekeken voor de schuld erop dat ik zijn plaatsje overnam in de clan daarom "is hij weg"... maar eigenlijk is het om dat sommige mensen hun eigen kijk hebben op dingen en zich snel aangevallen voelen, en dat is totaal niet nodig want zoals ik al zei ik regel geen wars ik regel niks voor BoF alleen CSS regel ik.. maar ik wilde wel de bof members toevoegen want zoiezo kan mr_baus dat niet eens zelf omdat hij niet op cb staat.

En wtf iedereen maakt wel is fouten toch.. ik ben ook maar een mens, ik voeg prongeluk ladders toe en wil daarna mijn fout coriegeren maar had geen leader meer.. dus kan dat niet.. dan komt ten eerste sumara erover klagen waarvoor ik zeg bemoei je er even niet mee want het wordt geregeld (ook nog is onder een war en dat is zoiezo fokking irritant) Daarbij mij exuses dat ik zo bot reageerde...
En dan ten tweede wil mr_baus de clan leave wat totaal niet nodig is omdat hij nog steeds die war macht gewoon in handen had alleen hij dacht te zien van niet.. sorry daar voor maar heej uitpraten kan toch gewoon.. ik dacht dat wij dat hadden gedaan op xfire..
pi_42571518
leuk he al die manieren waarop je een zinnetje kan lezen
pi_42571820
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:37 schreef Rhoffeltje het volgende:

[..]

Die van jou niet.. je vernoemde me naam waar nodig.. maar mr_baus daar in tegen..
Ik wordt nu aangekeken voor de schuld erop dat ik zijn plaatsje overnam in de clan daarom "is hij weg"... maar eigenlijk is het om dat sommige mensen hun eigen kijk hebben op dingen en zich snel aangevallen voelen, en dat is totaal niet nodig want zoals ik al zei ik regel geen wars ik regel niks voor BoF alleen CSS regel ik.. maar ik wilde wel de bof members toevoegen want zoiezo kan mr_baus dat niet eens zelf omdat hij niet op cb staat.

En wtf iedereen maakt wel is fouten toch.. ik ben ook maar een mens, ik voeg prongeluk ladders toe en wil daarna mijn fout coriegeren maar had geen leader meer.. dus kan dat niet.. dan komt ten eerste sumara erover klagen waarvoor ik zeg bemoei je er even niet mee want het wordt geregeld (ook nog is onder een war en dat is zoiezo fokking irritant) Daarbij mij exuses dat ik zo bot reageerde...
En dan ten tweede wil mr_baus de clan leave wat totaal niet nodig is omdat hij nog steeds die war macht gewoon in handen had alleen hij dacht te zien van niet.. sorry daar voor maar heej uitpraten kan toch gewoon.. ik dacht dat wij dat hadden gedaan op xfire..
Het is gewoon zo met internet dat sommige zinnen anders gelezen kunnen worden dan bedoeld. Maar ook dat jij het gevoel hebt dat het uitgepraat is maar een ander er nog mee kan zitten. Hopelijk kunnen we de meeste dingen oplossen zonder gelijk heel fok erbij te betrekken. Want dat is wat er nu weer gebeurd, iedereen kan het lezen, iedereen kan het op ZIJN manier lezen, er kunnen dus mensen zich aangevallen voelen .. en dat was allemaal niet nodig geweest. Hopelijk kunnen we snel een streep zetten onder dit alles en weer verder gaan! Op weg naar meer overwinningen in Friendly wars en beter teamwork enz enz.
Altijd blijven lachen!!
pi_42571890
Btw lies.. JP kon op jou cb account kan jij ook niet op de zijne dan leid ik je er even doorheen op weg naar een vredig en goed fok
pi_42571948
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:55 schreef Rhoffeltje het volgende:
Btw lies.. JP kon op jou cb account kan jij ook niet op de zijne dan leid ik je er even doorheen op weg naar een vredig en goed fok
Eeh jp heeft voor mij de account aangemaakt

Jp's gegevens van cb staan op zijn laptop en die heeft hij mee naar zijn werk .. en hij zit nu bij een klant .. dus .. maar komt goed!
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:59:55 #157
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_42571992
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:29 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat de onduidelijkheden nu wel uitgepraat zijn. Mocht dat niet zo zijn, tik ff diegene aan per msn/pms/telefoon whatever..

Ik denk dat we hier in ieder geval duidelijk wat van kunnen leren. Het is voor iedereen duidelijk wie waarvoor de organisatie trekt. Voordat er weer wat op poten gezet gaat worden bedenk goed bij wie je eventueel in het vaarwater kan zitten en overleg dit dan ook met diegene. Zodoende voorkomen we dit soort miscommunicaties en wrijvingen.

Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook de vorige keer met dat geheime overleg dat men toen voerde, maar achteraf nergens voor nodig was.. Nou, hier is dus HET voorbeeld wat ik met dat overleg wou voorkomen.

Een rondje bier van mij als we nu weer gewoon kunnen gaan spammen en niet weer ruzie maken over iets anders. Zover ik het gevolgd heb is nu alles wel weer uitgepraat toch??
Denk quote hem maar ff...
pi_42572021
ik wou eigenlijk nog een relletje beginnen over gamehost
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:05:24 #159
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_42572152
Allemachtig wat een shit weer.
Eerst maar even over dat Clanbase topic.
Ferdi heeft mij gevraagd naar dat topic te kijken en dat heb ik pas gedaan nadat hij hem heeft gepost. Echter ik had geen op of aanmerkingen aan het topic, na het gelezen te hebben. Ik ging er namelijk vanuit dat wij wel waren ingeschreven op Clanbase, maar nog niet waren ingeschreven voor daadwerkelijke ladders.
Voor mij is het namelijk duidelijk. We spelen geen clanbase, zolang we geen war team hebben.
We verklaren N-Korea toch ook niet de oorlog terwijl we geen leger hebben.
Wat ik begrepen heb na het lezen van alle posts is dat Ow!r het clanbase gedeelte invulling heeft en vervolgens ons ook heeft ingeschreven voor een aantal ladders. Dit had hij inderdaad niet moeten doen, maar hetzij zo. Vervolgens heeft hij het leiderschap overgedragen aan JP en een mailtje verzonden waarin stond dat JP de ladders dan maar weer moest verwijderen.
JP heeft 1x gekeken en vervolgens niks gedaan, aangezien hij er niks mee te maken heeft. Echter nu is hij is wel de clanleider volgens clanbase en daarmee blijkbaar de enige die ons van die ladders kan verwijderen. Actiepunt JP: leiderschap overdragen aan BoF warlord of BoF BF2 helemaal van Clanbase verwijderen.

Over het opstappen van Baus.
Jammer dat je er mee ophoudt. Ik hoop dat je toch aanblijft als Warlord.

Over Escape.
Ik blijf bij mijn mening en dat is dat hij BoF groot heeft gemaakt. Ik vond hem een goede clanleader. Zijn reactie kan ik wel een beetje begrijpen, al had hij hem misschien beter niet kunnen plaatsen.

Over mijzelf.
Ik ben niet erg aanwezig de laatste tijd. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor deze reactie, maar ik vond dat ik moest reageren.
Momenteel ben ik onverwachts erg druk geworden op het werk. Het inwerken van mijn vervanger kost mij dusdanig veel tijd dat mijn normale werk eronder te lijden heeft.
Ik vind het jammer dat ik niet actiever kan zijn, maar ik ga me er niet voor excuseren. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om in een funclan te spelen. Als ik iets niet goed doe, dan verwacht ik dat ik daarop wordt aangesproken. Ik ben een man, ik begrijp signalen niet.

Over BoF
Laten we dat ook niet vergeten we zijn een funclan. De kloof tussen de prinsenbeekclan en de “diehard” BF2 spelers wordt steeds groter. De kloof is ook niet te dichten, maar dat hoeft ook niet. Zolang we de kloof maar kunnen overbruggen is het geen het geen enkel probleem.
Probeer ook zoveel mogelijk met elkaar op de eigen server te spelen en gebruik te maken van TS. Het is natuurlijk niet erg om op een andere server te spelen, maar op het moment dat je met meerdere BoF-ers op een andere server speelt, kun je ook proberen om onze eigen server vol te maken. Rudy kan de server niet elke dag in zijn eentje vol krijgen.

Have FUN
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_42572237
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:

[..]

maaruh je wilde je avatar veranderen, maar ik zie nog steeds een muts op de foto
pi_42572372
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Denk quote hem maar ff...
ok jij je zin, kom maar op met dat bier
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:18:14 #162
63192 ursel
pi_42572451
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
...
Over mijzelf.
Ik ben niet erg aanwezig de laatste tijd. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor deze reactie, maar ik vond dat ik moest reageren.
Momenteel ben ik onverwachts erg druk geworden op het werk. Het inwerken van mijn vervanger kost mij dusdanig veel tijd dat mijn normale werk eronder te lijden heeft.
Ik vind het jammer dat ik niet actiever kan zijn, maar ik ga me er niet voor excuseren. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om in een funclan te spelen. Als ik iets niet goed doe, dan verwacht ik dat ik daarop wordt aangesproken. Ik ben een man, ik begrijp signalen niet.

...
, masterlijk, maar uiteindelijk wel waar.
Als je idd een probleem heb, leg de kern neer en ga geen rondweg proberen te asfalteren..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:19:16 #163
63192 ursel
pi_42572472
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ok jij je zin, kom maar op met dat bier
Hoor net dat er een rel op poten wordt gezet tegen Gamehost... tja, dan houdt dat bier natuurlijk snel op..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:19:47 #164
63192 ursel
pi_42572485
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
ik wou eigenlijk nog een relletje beginnen over gamehost
Kom maar, ik kan dreigen..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:20:07 #165
63192 ursel
pi_42572493
Zo.. en nu schaft tijd..
pi_42572501
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:19 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoor net dat er een rel op poten wordt gezet tegen Gamehost... tja, dan houdt dat bier natuurlijk snel op..
ik sta wel aan jouw kant, kom nu maar op met dat bier
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:38:08 #167
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42572955
is bij jullie de lucht ook zo helder? zo mooi? zo lekker warm?
pi_42573041
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over BoF
Laten we dat ook niet vergeten we zijn een funclan. De kloof tussen de prinsenbeekclan en de “diehard” BF2 spelers wordt steeds groter. De kloof is ook niet te dichten, maar dat hoeft ook niet. Zolang we de kloof maar kunnen overbruggen is het geen het geen enkel probleem.
Probeer ook zoveel mogelijk met elkaar op de eigen server te spelen en gebruik te maken van TS. Het is natuurlijk niet erg om op een andere server te spelen, maar op het moment dat je met meerdere BoF-ers op een andere server speelt, kun je ook proberen om onze eigen server vol te maken. Rudy kan de server niet elke dag in zijn eentje vol krijgen.

Have FUN
Even in het algemeen:

Als je als boffer over een prinsenbeekclan gaat praten MAAK je volgens mij alleen maar een kloof. De mensen die de meetings in prinsenbeek bezoeken zijn nooit van plan geweest zich als groep binnen bof te gaan onderscheiden! Iedereen is welkom en iedereen is gelijk ...
Altijd blijven lachen!!
pi_42573158
@ Ijsmuts: Wat dacht je van de volgende avatars:

Altijd blijven lachen!!
pi_42573162
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:38 schreef egg-bird het volgende:
is bij jullie de lucht ook zo helder? zo mooi? zo lekker warm?
nee, maar ik ben wel super geil
pi_42573208
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef BattleLies het volgende:
@ Ijsmuts: Wat dacht je van de volgende avatars:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
jij bent dus net op tijd!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:47:21 #172
63192 ursel
pi_42573210
FC Tumm...
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:48:01 #173
63192 ursel
pi_42573230
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:20 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik sta wel aan jouw kant, kom nu maar op met dat bier
Kamperfoeliestraat 21 in Den Haag.
Ben nagenoeg van elk merk wel voorzien..
pi_42573666
Sjiesus zeg...
Ten eerste zijn er nu 2 spamtopics..We moeten ons eens gaan beraden over een oplossing dat we een spamtopic en een serieuze serie topics overhouden want soms heb ik wel even werk om alle eindjes aan elkaar te knopen. de sub-subfora in FOK gaan hier hopelijk oplossing bieden.

Met Wars is het al gezegd door Jorrit.. Noch Ferdi noch ik bemoeien ons met wars. OW!r is wat te fanatiek geweest en ziet dat in..zaak basta. Baus reageert wat overdadig in mijn ogen en ik heb er alle vertrouwen in dat dit op zijn pootjes terecht komt. "storm in glas water model". Ik ga eens uitvogelen hoe ik rechten naar Baus kan overdragen. Die rechtne zin door Ow!r overgeheveld naar mij uit eigen innitiatief en ik heb er niks mee gedaan hangende de beslissing wie warlord zou worden (was toen nog helemaal niet bekend. Wanneer ik een definitieve toezegging krijg van Baus zal ik hem verder inlichten.

Verder vind ik de "Prinsenbeekclan" een stigmatiserende term en draagt niet bij aan het clan gevoel. Ik heb het al enkele keren teruggevonden en mijn voorstel is deze term achterwege te laten. Net zoals fungamers en wargamers hebben we ook funclanners en proclanners. Ieder heeft zijn eigen beleving. Het is net een multiculturele samenleving met voor ieder wat wils en met respect voor elkaar. Als je niet gamed dan val je er niet automatisch uit en als je niet op evenementen komt val je ook niet buiten de boot. Zelf ben ik bijvoorbeeld gewoonweg niet in staat om veel te gamen vanwege 2 drukke banen waarnaast BoF erg veel tijd vraagt achter de schermen.

Wat een verhaal weer zeg.. Ik ga maar weer verder aan de slag.
pi_42573810
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Even in het algemeen:

Als je als boffer over een prinsenbeekclan gaat praten MAAK je volgens mij alleen maar een kloof. De mensen die de meetings in prinsenbeek bezoeken zijn nooit van plan geweest zich als groep binnen bof te gaan onderscheiden! Iedereen is welkom en iedereen is gelijk ...
Ik heb enkel het gevoel dat de "Prinsenbeek-clan" gewoon wat vaker met elkaar buiten BoF omgaat, maar dat is toch ook niet erg. Dat zijn gewoon goede vrienden geworden.
Wat wel was met de Airsoft war, en wat ik jammer vond, is dat de "Prinsenbeek-clan" grotendeels in een team zat, ikzelf had graag een meer willekeurige samenstelling gehad, maar goed, HET WAS KICKEN! Ik ga binnenkort weer maar dan met de Rudy-clan (en misschien Ijsmuts en zijn maten), want ook nog boffers erbij dan komen we op teveel man).

@ Eenieder: Ik wil wel even de complimenten geven aan diegene die hebben helpen vullen de afgelopen weken. Ik drukte er express een beetje op vanwege het nieuws dat groot op FokGames stond over de clan, en de eerste avond was de server toen leeg. Nu gaat het weer erg goed en elke avond vol!

[ Bericht 7% gewijzigd door RudyCarell op 11-10-2006 13:16:58 ]
pi_42573869
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik heb enkel het gevoel dat de "Prinsenbeek-clan" gewoon wat vaker met elkaar buiten BoF omgaat, maar dat is toch ook niet erg. Dat zijn gewoon goede vrienden geworden.
Wat wel was met de Airsoft war, en wat ik jammer vond, is dat de "Prinsenbeek-clan" grotendeels in een team zat, ikzelf had graag een meer willekeurige samenstelling gehad, maar goed, HET WAS KICKEN! Ik ga binnenkort weer maar dan met de Rudy-clan (misschien Ijsmuts zijn maten), want ook nog boffers erbij dan komen we op teveel man).
de rudy clan vs de ijsmuts clan

ik zet me geld op rudy, die fanatieke kop zal ik niet snel vergeten
pi_42573941
Ga naar admin (rechtsbovenin) dan stukje naar beneden.. member propeties... dan naar mijn naam en druk je op de edit... en dan staat er maak new leader.. dan gooi ik die ladders enzo allemaal wel weg.. als dan baus zijn clanbase id doorgeeft gooi ik de leader op zijn naam

Iedereen te vreden en dan ga ik weer verder met het regelen van css wars
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:17:19 #178
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42574158
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nee, maar ik ben wel super geil
geil
pi_42574375
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef egg-bird het volgende:

[..]

geil [afbeelding]
ik wil niet weten wat jullie gaan doen als jullie elkaar een keer ontmoeten
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:30:49 #180
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42574471
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik wil niet weten wat jullie gaan doen als jullie elkaar een keer ontmoeten
waarschijnlijk een biertje drinken of iets dergelijks
pi_42574516
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:30 schreef egg-bird het volgende:

[..]

waarschijnlijk een biertje drinken of iets dergelijks
als jij het zo noemt, ok
pi_42574748
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef staticdata het volgende:
http://www.nu.nl/news/846(...)rld_of_Warcraft.html

moet niet gekker worden
zo ben ik ook aan mn BF2 account gekomen
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:42:34 #184
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42574779
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:

[..]

als jij het zo noemt, ok
wacht maar af. ooit drinken wij er ook 1
pi_42575016
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat wel was met de Airsoft war, en wat ik jammer vond, is dat de "Prinsenbeek-clan" grotendeels in een team zat, ikzelf had graag een meer willekeurige samenstelling gehad, maar goed, HET WAS KICKEN! Ik ga binnenkort weer maar dan met de Rudy-clan (en misschien Ijsmuts en zijn maten), want ook nog boffers erbij dan komen we op teveel man).

@ Eenieder: Ik wil wel even de complimenten geven aan diegene die hebben helpen vullen de afgelopen weken. Ik drukte er express een beetje op vanwege het nieuws dat groot op FokGames stond over de clan, en de eerste avond was de server toen leeg. Nu gaat het weer erg goed en elke avond vol!
Even kort over het airsoftevenement; je mag van me aannemen dat de teams zijn gemaakt op basis van onder andere de volgende punten:
- lengte
- leeftijd
- ervaring met airsoft

Er is NIET gekeken naar wie bij wie wilde zitten. We hebben alleen degene die een externe vriend meenam bij elkaar gezet (zoals baus en zijn maat) omdat dat leuker was.

Altijd blijven lachen!!
pi_42575036
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

zo ben ik ook aan mn BF2 account gekomen
coole avatar! hoe kom je daaraan??
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:52:44 #187
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42575110
muts wat is je email?
pi_42575264
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:42 schreef egg-bird het volgende:

[..]

wacht maar af. ooit drinken wij er ook 1
pi_42575289
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:

[..]

coole avatar! hoe kom je daaraan??
geil he, van iemand gekregen!!

@ei vogel: pascal[punt]ruche[opgmailcom]
pi_42575471
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Even kort over het airsoftevenement; je mag van me aannemen dat de teams zijn gemaakt op basis van onder andere de volgende punten:
- lengte
- leeftijd
- ervaring met airsoft

Er is NIET gekeken naar wie bij wie wilde zitten. We hebben alleen degene die een externe vriend meenam bij elkaar gezet (zoals baus en zijn maat) omdat dat leuker was.

Ok, dan heb ik niets gezegd... Maar je had denk enkel op leeftijd kunnen rangschikken aangezien er nog niemand had geairsoft (of 2) en de lengte? Waar werd die vandaan gehaald dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door RudyCarell op 11-10-2006 14:09:35 ]
pi_42575879
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:03 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

en de lengte? Waar werd die vandaan gehaald dan?
aan de hand van je pasfoto. er is een analyse op de lengte van je hoofd gemaakt. daar is een csi programma op gaan berekenen en zo kwam er je totaal lengte uit.

logisch
pi_42575964
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef staticdata het volgende:

[..]

aan de hand van je pasfoto. er is een analyse op de lengte van je hoofd gemaakt. daar is een csi programma op gaan berekenen en zo kwam er je totaal lengte uit.

logisch
mij is alleen gevraagd naar de lengte van mn snikkel later hoorde ik dus dat ik niet meekon omdat ik dan in mn eentje tegen alle BoFers moest
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:18:22 #193
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42575969
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef staticdata het volgende:

[..]

logisch
pi_42576221
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

mij is alleen gevraagd naar de lengte van mn snikkel later hoorde ik dus dat ik niet meekon omdat ik dan in mn eentje tegen alle BoFers moest
ik moest lachen
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:25:59 #195
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_42576252
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef jpjedi het volgende:
Wanneer ik een definitieve toezegging krijg van Baus zal ik hem verder inlichten.
Definitief gestopt
Succes!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:31:04 #196
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_42576440
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:25 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Definitief gestopt
Succes!
pi_42576731
quote:

[..]

Definitief gestopt
Succes!
jammer baus! zie je vast nog wel es op de server ga ik je lekker pwnen
als je hier niet meer gaat posten etc, succes met alles kerel!
pi_42576797
quote:

[..]

Definitief gestopt
Succes!
de enige die me kon stoppen met IO.

succes was leuk om met je gespeeld te hebben.
pi_42576923
ps baus, mag ik je PKM hebben, zal ik puni's ass es volgooien met lood
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:45:17 #200
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42576931
quote:

[..]

Definitief gestopt
Succes!
Alleen als Warlord hoop ik?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')