senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Shit!
Modjes: [BB SC 53] Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje
graag...
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
senk joe, had het zelf ook al ff in de fb gezet....
ja jee zeg....quote:
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je had heel iets anders in de fb gezet, dyslect!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij je er ook mee ging bemoeien. dat voorspelde ik toch al...
kijk maar gerust
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jee zeg....
alsof ik ooit al eens eerder een topic heb geopend![]()
wist het van stress niet meer![]()
ow... laat maar komen.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ging toch goed buuf? Hebben de modjes ook weer eens iets te doen.
Ben trouwens blij dat jij hem geopend hebt. Krijg ik geen boze Bommie op m'n dak.![]()
ach stil maar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
Voornamelijk vrouwenogen , een enkele ouderling niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef Jappie het volgende:
Getver...alle ogen zijn wéér gericht op kwatta.![]()
thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach stil maar...![]()
volgende keer open ik er een speciaal voor jou....![]()
quote:
Vond het al vreemd dat die tekst opeens anders was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
knap staaltje zelfbevlekking....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Altijd weer wat zíj zegt!![]()
En in geen velden of wegen modjes te bekennen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Jappie het volgende:
Mwah...niet slecht....ff posten.....nog een paar dingentjens regelen op het werk...naar huis rijden.....auto in garage zetten........wat te drinken en nootjes gepakt. en posten maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |