idd héél raar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja waarom zouden we eigenlijk in mei met 3x zoveel bussen als nu nodig zijn, wel heen kunnen en over een paar weken niet?
aldus vi.nlquote:Huntelaar meldt zich weer op trainingsveld
10/10/2006 17:26
De enkelblessure van Klaas-Jan Huntelaar zou de aanvaller naar verwachting twee tot vier weken aan de kant houden. Het lijken eerder twee dan vier weken te worden, want de 23-jarige spits meldde zich alweer op het trainingsveld bij Ajax.
'Alleen tijdens het schieten heb ik nog wat last. Ook de controle tijdens het sturen van de bal kan beter', becommentarieerde Huntelaar zijn herstel op de website van Ajax. 'Gelukkig is er aan mijn enkelbanden niets kapot gegaan. Dan sta je er veel langer naast. Zeker als je het vergelijkt met blessures die anderen hebben, of hebben gehad, valt mijn enkelblessure nog mee.'
De kwetsuur kostte Huntelaar bij Ajax het uitduel met FC Utrecht (3-2 winst). Daarnaast moest hij de interlands van Oranje tegen Bulgarije (1-1) en Albanië (woensdag) aan zich voorbij laten gaan. Zaterdag speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Het is nog niet duidelijk of Huntelaar dan al fit genoeg is om deel uit te maken van de selectie van de Amsterdammers.
Ik heb veel gevoel bij andere clubs in Europees verband.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Europese wedstrijden van andere Nederlandse clubs doen mij ook niet zoveel. Als ze winnen: "leuk voor het Nederlandse voetbal" en als ze verliezen slaap ik er geen minuut minder om.
Jawel, ook met een CC kan je gewoon mee naar Praag!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me had het over kaarten voor Praag uit van boven de 100 euro (via via ofso), lijkt me sterk toch? Zal de verkoop van die kaarten nog lang duren, en maak ik met een cc enig kans? (vast niet)
Voor welke wedstrijd heb je die nodig dan ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:10 schreef Tvduijn het volgende:
Hier toevallig iemand met een seizoenskaart voor een vak anders dan 409/410 die mij een pleziertje wil doen, nodig voor kaartverkoop vandaag...
Voetbalzone.nlquote:'Europese topclubs willen Sneijder'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 11 oktober om 11:46
Het goede spel van Wesley Sneijder heeft weer de aandacht van een aantal Europese topclubs getrokken. De kleine middenvelder speelde bij Ajax dit seizoen al enkele goede wedstrijden en ook tegen Bulgarije maakte hij een uitstekende indruk. De 22-jarige international zou aankomende zomer zijn heil wel eens in het buitenland kunnen gaan zoeken.
Volgens het Spaanse Merca Futbol zouden FC Barcelona, Real Madrid, Manchester United en AC Milan hem nauwlettend in de gaten houden. De geboren Utrechter maakte in het seizoen 2002/2003 zijn debuut voor de Amsterdammers. Inmiddels heeft hij 102 Eredivisie-duels op zijn naam staan, waarin hij 29 maal wist te scoren.
Bij elke transferperiode wordt Sneijder in verband gebracht met grote clubs. Hij heeft onlangs aangegeven dat hij Nederland wel eens zou kunnen verlaten, wanneer hij het gevoel heeft dat hij in de Eredivisie is uitgeleerd.
Merca Footbal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Voetbalzone met als bron een Spaanse krant, betrouwbaarder dan dit krijg je ze niet.![]()
Ajax - groningen aanstaande zaterdag. Er zijn nogal wat " extra " kaarten beschikbaar gekomen waaronder voof 409/410 (bijna 200). Je kan ze alleen kopen als je een SCC hebt, maar dan mag hij niet voor 409/410 zelf zijn. (Ik weet het, het klink belachelijk maar ik heb ze zelfs nog gebeld.) Ik moet dus iemand hebben die 2 kaartjes 409/410 voor me wil kopen met een seizoenskaart voor een vak anders dan 409/410 zelf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Riro het volgende:
[..]
Voor welke wedstrijd heb je die nodig dan ?
Volgens een geheime bron, niet te hopen dat het dezelfde bron is die afgelopen zomer de transfer van Edgar Davids naar Ajax meldde, want dan wil ik het eerst nog maar even zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef denthemen het volgende:
http://afamersfoort.nl/ meld dat vrijdag of zaterdag kaartverkoop voor 010 uit begint
Clubs zullen wel inzien dat Sneijder niet in de punt naar achteren kan spelen en dat dat dus een verkeerde keuze van Van Basten is geweest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:51 schreef thewishmaster het volgende:
Maar zullen die topclubs geen problemen hebben met zijn spel op het WK en het feit dat hij niet echt fysiek sterk is?
zoiets rekende ik eigenlijk wel op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
wel duur meen ik. 45 ofzo.
Maar pin me er niet op vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |