abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42546620
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat is er waar van het gerucht dat we misschien ook per combi naar Gent moeten?
Voorlopig niks, het zijn niet voor niks geruchten. Maar ik hou er wel rekening mee. Lijntje met de Belgen openhouden
pi_42546649
kan een andere maatschappy, Syntus ofzo jullie niet vervoeren naar Rotterdam de 22ste
pi_42546661
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb genoten toen die bal van Ambrosini erin ging.
Toen stond ik op het punt van huilen.

Niet gedaan.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:27:39 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42546833
Het Ajacied zijn is er bij mij niet met de paplepel ingegoten, toen ik een klein ventje van 6 was wist ik zelfs niet veel beter dan dat Romario de enige voetballer was op de wereld. Van nationaal voetbal was ik uberhaupt niet op de hoogte, laat staan dat er verschillende clubs waren. Dat is eigenlijk pas gekomen tijdens het volgen van de weg naar de UEFA Cup, zo vanaf de wedstrijd uit tegen Erfurt.

Op zich zou je dus kunnen stellen dat ik Ajacied ben geworden door het goede voetbal (maar dan met name van 2 spelers, Jonk en Bergkamp en een mooie selectie die het elftal completeerde), door goed voetbal. Maar inmiddels is dat toch echt vastgegroeid in me hoor. Ajax, en verder niks. PSV en Feyenoord, ik zal er niet van wakker liggen als ze door gaan, maar ik geniet er gewoon van als er voor hen weinig te genieten valt. En hetzelfde geldt inmiddels voor AZ.

Want wie aan Ajax komt, behoeft nooit op mijn sympathie te rekenen. Ook al ben ik misschien niet zo'n fanatiekeling als devv of Bananenman
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:29:26 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42546919
quote:
Ik ook. Heerlijke wedstrijd met een nog mooier slot
pi_42546945
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Voorlopig niks, het zijn niet voor niks geruchten. Maar ik hou er wel rekening mee. Lijntje met de Belgen openhouden
Ik las op de site van Zulte dat de vrije voorverkoop de 23e begint. De voorverkoop voor abonnees ( ) is reeds begonnen.
pi_42547035
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
Bij mij is dat juist precies andersom.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42547111
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bij mij is dat juist precies andersom.
En zie daar het bewijs: we zijn allemaal individuen.
pi_42547132
Belgie combi, pff moet er niet aan denken. Dan ga ik of bij de Belgen in het vak, of ik ga niet. Maar vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat het lekker los gaat is
pi_42547365
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zal het even verduidelijken ja, dat schept misschien wat meer begrip .

Ik ben boven alles een supporter van goed voetbal.
Ik kijk voetbal, omdat ik het de mooiste sport vind die er is.
Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
Eens.

Ik vind het leuk om af en toe lekker Feyenoorders, PSV-ers, Utrechters, etc. te pesten, maar ik heb niks met die haat tegen andere clubs. Ik heb liefde voor Ajax, liefde voor mooi voetbal, en liefde voor Nederlands voetbal.
Ik kan Europees ook prestaties van andere Nederlanders en Nederlandse clubs waarderen. Ik zal me er hier niet populair mee maken, maar ik vond het zelfs mooi toen Feyenoord de UEFA cup won.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:41:46 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42547399
Het is allemaal slecht een gerucht, volgens mij is er nog nooit een Europese combi geweest?

Lekker met de auto in twee uurtjes naar Gent karren, binnenstad onveilig maken, wedstrijd bekijken en daarna weer lekker naar huis, komt wel goed!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42547584
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het is allemaal slecht een gerucht, volgens mij is er nog nooit een Europese combi geweest?

Lekker met de auto in twee uurtjes naar Gent karren, binnenstad onveilig maken, wedstrijd bekijken en daarna weer lekker naar huis, komt wel goed!
Ja het lijkt mij ook sterk. Maar ik zei het natuurlijk in de veronderstelling dat die geruchten waarheid worden...
pi_42548168
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
Europese wedstrijden van andere Nederlandse clubs doen mij ook niet zoveel. Als ze winnen: "leuk voor het Nederlandse voetbal" en als ze verliezen slaap ik er geen minuut minder om.
pi_42548206
PP voor de thuiswedstrijden UEFA ook gehaald.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:05:22 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42548295
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
PP voor de thuiswedstrijden UEFA ook gehaald.
Dat ga ik binnenkort eens doen
Jawel, je keek.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:17:26 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42548687
Brugge was een soort van combi zeg maar.

Dat hield in dat je maar 1 ding mocht doen als Ajax supporter die dag .

Via een bepaalde route naar het stadion (onder begleiding of niet) en daarna weer linea recta naar huis.

Dat er de avond voor wat gezelligheid is geweest is weer een ander verhaal en gaat natuurlijk maar om 50 man ofzo.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:44:07 #42
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42549644
Ik heb zin in zaterdag, dan weer eens een leuke wedstrijd.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:46:05 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42549698
quote:
VAK410 busreis naar Rotterdam?

De kaartverkoop van de klassieker is voor ons Ajacieden nog steeds stopgezet. Het grote probleem is dat er nog steeds onderhandelingen bezig zijn met de NS over een zogenaamd “raamcontract”. Het volgende is te lezen op AD.nl: “Als er geen akkoord komt, zal Ajax wel in een lastige situatie komen. Zonder trein kunnen er geen supporters mee naar Rotterdam.”
Opmerkelijk, 5 maanden geleden konden nog 100 bussen gevuld met Ajax-supporters richting de Kuip reizen…
ja waarom zouden we eigenlijk in mei met 3x zoveel bussen als nu nodig zijn, wel heen kunnen en over een paar weken niet?
pi_42555051
quote:
Bij mij hetzelfde.

Al dat gezeik over dat het goed is voor het Nederlandse voetbal .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:45:10 #45
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42555797
Ach voor Feyenoord en Psv zal ik niet juichen, maar als een ploegje als Az of Heerenveen ofzo ver komt in de Uefa is dat wel lachen natuurlijk.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42555833
Agh als Ajax zich plaatst voor de finale Uefa Cup en Feyenoord heeft de mogelijkheid ( ) om ook in de finale te komen zal ik juichen voor Feyenoord

-edit-

Juichen is een groot woord. Laten we het hopen noemen .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:58:38 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42556285
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
Ach voor Feyenoord en Psv zal ik niet juichen, maar als een ploegje als Az of Heerenveen ofzo ver komt in de Uefa is dat wel lachen natuurlijk.
Dat ligt dus bij mij echt aan hoe de supportersgroep zich gedraagd. AZ supporters zijn simpelweg irritant, net als die van FC Utrecht doorgaans. Bij Heerenveen, Groningen, NAC of Twente mogen ze wat mij betreft zo ver komen als ze kunnen, want doorgaans hebben die niet zo'n negatieve instelling over mijn club.
pi_42560537
Tot de winterstop is alles prima, al lig ik nergens wakker van.

Na de winterstop mogen ze er allemaal direct uit
pi_42562491
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zal het even verduidelijken ja, dat schept misschien wat meer begrip .

Ik ben boven alles een supporter van goed voetbal.
Ik kijk voetbal, omdat ik het de mooiste sport vind die er is.
Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
Zo denk ik er ook over. Daarnaast was Kluivert vroeger mijn idool, sinds ik op 10 jarige leeftijd Ajax zag winnen van AC Milan. Daarom volg ik PSV ook met iets meer belangstelling omdat Kluivert daar speelt.
lollig
pi_42562756
Ik zal echt nooit juichen voor een fnoord of psv. Nooit niet. Clubjes als Groningen en Heerenveen gun ik het beste in Europa en vind ik het mooi als ze ver komen. Maar fnoord en psv. Nee echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')