Klopt ja, beetje vedettegedrag, alsof ze er al zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
Told you soquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
WTF, slecht 650 kaarten voor ZW-uit.
*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
Er gingen verhalen dat we met 1.800 man mochten komen, maar vreesde al dat dat niet door zou gaan in verband met de bekende incidenten uit het verleden, maar 650 man is wel érg weinig. Maar goed, volgens de UEFA-regels moet er toch een bepaald percentage van de stadioncapaciteit worden afgestaan aan de bezoekende club?quote:
Zo bedoel ik het niet helemaal, dat wat jij bedoelt is vedette-gedrag, maar Marokaanse voetballers zijn periode soms weergaloos en andere periodes totaal onzichtbaar. Ajax wilde in eerste instantie Yassine Abdellaoui halen, maar koos toch maar voor Marc Overmars, puur omdat die veel contanter presteerde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...
Eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:04 schreef devv05 het volgende:
Boutahar mag er na dit seizoen transfervrij wel bij hoor. Dan is het niet zo'n grote gok en sowieso leuk voor de breedte.
Wakker wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
Lekker wakker worden weer met dat Waregem gezeik![]()
En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe. En dat achteraf pas iedereen van streek was daar in Belgie![]()
Het wordt echt tijd voor een nieuwe hobby.
Dan kom ik maar niet meer naar de Arenaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Boeien, wil je de ArenA is dan lul je maar gewoon mokums hoor.
komop nou, vloeken op de scheids met een zachte G is toch te triest voor woorden?.
Dat kan toch nog steeds.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe.
Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat kan toch nog steeds.
En Boutahar wil wel erg graag, net als Vlaar een tijdje terug.
Wie zegt dat ik met de bus wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:43 schreef PLAE@ het volgende:
Als je weer met de bus gaat hou ik me aanbevolen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.![]()
Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Nou daar gaat mn kans op een kaartje Zulte Waregem uit
Kiwoequote:Heb je met Christian Chivu gesproken voordat je besloot om voor Ajax te tekenen?
"Ja, eerst met Chris en later ook met Bogdan Lobont. Chivu zei: 'Go, go, go! Ajax is de perfecte club voor jou.' Ik was erop voorbereid dat hij dat zou gaan zeggen. Chivu is bij Ajax vertrokken als aanvoerder en daar is hij erg trots op. Hij laat in interviews of op trainingskamp geen mogelijkheid onbenut om Ajax te prijzen. Maar hoe positief Cris ook was, ik wist gelukkig zelf ook wel dat ik deze kans niet aan me voorbij mocht laten gaan."
Weet niet, maar ik heb gewone uitkaart geen EU, dus dan zijn er al iets van 2000? voor me... kan ik het wel vergetenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |