abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:49:04 #1
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42545373

* De OP is hier te downloaden.

|X| Zaterdagavond 19.30 speelt Ajax tegen FC Groningen.
|X| We wachten nog steeds op kaarten voor kakkerlakken-uit.
|X| Na een week van interlandvoetbal staan we nog steeds 1e.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:50:11 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42545434
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, sinds MvB bondscoach is, is de interesse wel minder geworden!
Klinkt alsof ik mezelf hoor.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ajax de CL is een grotere prestatie dan Nederland de wereldbeker, maar ik geloof niet dat ik harder juich bij Ajax dan bij Oranje
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft namelijk in vier jaar tijd viermaal de kans om de CL tewinnen, terwijl Oranje maar éénmaal in de vier jaar wereldkampioen kan worden. Daarbij denk ik dat het huidige Ajax meer kans maakt op de CL, dan Oranje met San Marco aan het roer op de wereldtitel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42545485
Iemand enig idee wanneer de uitkaarten voor de UEFA-cup in de verkoop gaan? Ongeveer is ook goed.
pi_42545557
Mooi, ik was al bang dat jorien hem ging openen.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef rompompom het volgende:
Iemand enig idee wanneer de uitkaarten voor de UEFA-cup in de verkoop gaan? Ongeveer is ook goed.
Over twee weken ongeveer, gok ik.
pi_42545564
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:36 schreef twi het volgende:
Ik ben supporter van goed voetbal.

Hoe zit dat dan? Als Feyenoord of PSV ineens prachtig voetbal gaat spelen en Ajax blijft zo aanprutsen zoals de laatste paar wedstrijden (of eigenlijk jaren), dan ben je supporter van hen? Hopelijk vat je het niet te fel op hoor, maar ook al zouden andere clubs mooier/beter voetballen, ik ga daar echt geen supporter van zijn. Zie AZ bijvoorbeeld, ik waardeer(de) het attractieve voetbal, maar ik heb alleen maar een grotere hekel aan ze gekregen (met name door de supporters, maargoed).
Ik zal het even verduidelijken ja, dat schept misschien wat meer begrip .

Ik ben boven alles een supporter van goed voetbal.
Ik kijk voetbal, omdat ik het de mooiste sport vind die er is.
Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:57:53 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42545719
Het zijn maar kuuuuuuuuuuuutkakkerlakken

wat een slechte tvp
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42545751
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
My thoughts exactly. Goed gezegd, Robar.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:01:38 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42545839
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Mooi, ik was al bang dat jorien hem ging openen.
[..]

Over twee weken ongeveer, gok ik.
Wat is er waar van het gerucht dat we misschien ook per combi naar Gent moeten?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:05:17 #9
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42545943
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb ik ook over gehoord ja

Geen idee in hoeverre het waar is trouwens.
pi_42545946
quote:

[..]

Dan ga ik wel tussen die Belgen staan.
pi_42545947
Europees voor feyenoord en psv zijn gaat er bij mij niet in. Je haat een club of je haat het niet.
Houd van een lijntje.
pi_42545949
quote:

[..]

Waarom dat dan?
pi_42546037
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Europees voor feyenoord en psv zijn gaat er bij mij niet in. Je haat een club of je haat het niet.
Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:15 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42546088
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Robar het volgende:

[..]

Mijn verduidelijking: Supporter ben ik van Ajax, daarnaast volg ik nog wat buitenlandse clubs. Oranje boeit mij alleen, wanneer er een bondscoach zit, die het vak verstaat. Tijdens een groot toernooi (zoals afgelopen WK) leef ik mee en hoop ik op wat moois, maar gaat het me meer om de lol die ik heb en kan ik er niet van wakkerliggen als we uitgeschakeld worden. PSV en Feyenoord mogen van mij zo snel mogelijk uitgeschakeld worden in Europees verband, Feyenoord is dé rivaal en ik lach me kapot als ze uitgeschakeld worden (andersom gebeurt dat vast ook) en PSV'ers krijgen mij teveel praatjes. Mij kan het niet schelen hoeveel UEFA Cup-plaatsen we over vijf jaar hebben, Ajax moet/mag daar niet van afhankelijk zijn. Wat AZ en de rest doen, kan me ook niets schelen, heb niets met die clubs.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:10:07 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42546124
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Aangezien er in Gent al eens eerder problemen zijn geweest met Ajax-supporters, ook in de UEFA Cup.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:10:44 #16
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42546150
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
Ik kan er echt niet blij mee zijn als feyenoord europees een wedstrijd wint. Hoe eerder ze eruit zijn, des te mooier en grappiger ik het vind
Bij psv is dat bij mij ook minder, maar dat zal idd wel aan de grote haat voor feyenoord liggen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:11:10 #17
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_42546166
Teplice OOOOOOH
pi_42546178
quote:
Tuurlijk, ik zal nooit juichen voor 1 van deze teams. Ze mogen van mij alles winnen tot aan de finale, dan moet het maar ophouden
pi_42546223
quote:
Ik haat niets of niemand tenzij daar een valide reden voor is.
Voetbal is voor mij nooit en te nimmer een reden om iemand of iets te haten.
pi_42546324
Maar dit is dus ook precies wat ik eerder zei, daarom ben ik "voetbalsupporter en Ajaxsupporter", en jullie "Ajaxsupporter". Dat is het grote verschil.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:16:19 #21
144262 thewishmaster
pi_42546379
Nou, voor mooi voetbal hoef je niet bij PSV of Feyenoord te zijn, want het is of superslecht (Feyenoord) of veel te saai (PSV).
pi_42546448
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, voor mooi voetbal hoef je niet bij PSV of Feyenoord te zijn, want het is of superslecht (Feyenoord) of veel te saai (PSV).
Inderdaad, op dit moment is dat waar, maar ik heb genoten van de wedstrijd PSV - AC Milan twee jaar geleden.
Gewoon omdat er goed werd gevoetbald.
pi_42546495
Ik heb genoten toen die bal van Ambrosini erin ging.
Houd van een lijntje.
pi_42546521
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
Maar dit is dus ook precies wat ik eerder zei, daarom ben ik "voetbalsupporter en Ajaxsupporter", en jullie "Ajaxsupporter". Dat is het grote verschil.
Haten niet nee, maar een zeer grondige hekel aan Utrecht (dat heeft zich met name dat laatste twee jaar sterk ontwikkeld ) en Feyenoord kan ik toch niet onderdrukken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:56 #25
144262 thewishmaster
pi_42546528
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, op dit moment is dat waar, maar ik heb genoten van de wedstrijd PSV - AC Milan twee jaar geleden.
Gewoon omdat er goed werd gevoetbald.
Twee jaar geleden heb ik meer genoten van Chelsea-Barcelona, maar PSV-AC Milan was wel een erg mooie wedstrijd moet ik toegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')