waar zijn je uitroeptekens?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef TrickyDick het volgende:
28,672 km
Heb ik bij mijn ... gelaten !!!quote:
Als je het afrond, klopt je antwoord. Dus ik geef jouw wel het punt, omdat het toch een gokfestijn is.quote:
32 of 33?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je het afrond, klopt je antwoord. Dus ik geef jouw wel het punt, omdat het toch een gokfestijn is.
Supersheep +1
MarkPeterse +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:08 schreef MarkPeterse het volgende:
zwarte donderdag
en waar ging het over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:11 schreef wyccie het volgende:
Alva verloor zijn bril.
Juan Carlos verloor zijn stem maar bleef gelukkig nog wel de stemmen in zijn hoofd houden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:11 schreef MarkPeterse het volgende:
Welke Spanjaard verloor iets op 1april en waar ging het over?
Truman Capote.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:20 schreef wyccie het volgende:
Dan hoor je dat domme 1 april grapje zeker wel heel vaak?
Philip Seymour Hoffman won een Oscar voor de vertolking van een schrijver, welke schrijver?
erkel +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:21 schreef erkel het volgende:
Capote
'k Heb 'm ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef Supersheep het volgende:
Nog niet gezien trouwens, mooie film?
quote:
Mjah ach, je went eraan, het heeft tot ongeveer mijn tiende jaar geduurd dat ik wist dat 1 april ook de dag van de grappen was. Dat komt gewoon helemaal niet door in Brielle, omdat het hede dorp aan het feesten is....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:20 schreef wyccie het volgende:
Dan hoor je dat domme 1 april grapje zeker wel heel vaak?
Philip Seymour Hoffman won een Oscar voor de vertolking van een schrijver, welke schrijver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |