Trickydick +1 We have a winner...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef TrickyDick het volgende:
Thermopylae dus en de leider was Leonidas ...
De tekst van dat visioen staat op de pakjes Pall Mall. In hoc signo vincesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:09 schreef TrickyDick het volgende:
![]()
In 313 na christus vaardigden 2 keizers het Edict van Milaan uit, waarin stond dat Romeinse burgers het recht hadden hun eigen religie te kiezen en te belijden (van grote invloed geweest op de verspreiding van het christendom) ... Eén van hen heette Licinius, maar het verdict wordt vaker toegeschreven aan de andere keizer, die hiertoe zou hebben besloten naar aanleiding van een visioen !!! Wat is zijn naam ?!?!
aah Cool !!! Leuke extra infoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
De tekst van dat visioen staat op de pakjes Pall Mall. In hoc signo vinces
Gelukkig !!! De volgende keer ga ik alleen perfecte antwoorden goedrekenen; dat scheelt een stukje wikken en wegen ...quote:
dit is de allereerste keer dat ik nobel wordt genoemdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:40 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Gelukkig !!! De volgende keer ga ik alleen perfecte antwoorden goedrekenen; dat scheelt een stukje wikken en wegen ...
Bedankt voor je begrip; erg nobel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |