Hmm, niet verwachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef wyccie het volgende:
Jullie zitten goed, behalve Larry
Ik wil 1 specifiek woord horen.
Aderlating.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Om te aderlaten/ het bloed te zuiveren
quote:Heel wat mensen zijn naar tegenwoordig wordt aangenomen door veelvuldig aderlaten eerder overleden dan anders het geval was geweest.
Aderlaten werd op dermate grote schaal toegepast dat barbiers het deden als bijverdienste. De korte, rood-witte paal aan de gevel van de barbier symboliseert een bloedende arm met verband er om.
Nee, dat is gewoon krassen krassen krassen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:26 schreef lienelien het volgende:
aderlaten was toch gewoon een snee maken en lekker bloed uit laten spuiten?
Geweldige uitvinding trouwens.
Ja, dat krassen was een grapjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:28 schreef lienelien het volgende:
oh
Ik dacht echt dat aderlaten het maken van een snee was en dan gewoon bloed eruit laten lopen
Voor krassen moet je in R&P zijnquote:
caesar is er ook nog (voor een volgende keerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
verdorie..mijn enige 3 gokjes staan er al
Caeser had ik wel geweten, niet hoeven te gokken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
caesar is er ook nog (voor een volgende keer)
Kut is dat, hč?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
verdorie..mijn enige 3 gokjes staan er al
Knap. Waaraan herken je zo iemand? Heeft dat kindje linksonder d'r mee te maken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef MarkPeterse het volgende:
augustus
Maar die was eigenlijk geen keizer (keizer komt van Caesar), maar dictator voor het leven. De rest ook, maar die voerden caesar als eretitelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
caesar is er ook nog (voor een volgende keer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |